Inlägg från: Anonym (apelsinen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (apelsinen)

Kräm mot celluliter som funkar?

hjälp! Var på stan idag och tänkte prova en bikini nederdel för om ett par månader åker vi utomlands. Jag har inte sett min rumpa och mina lår sådär rakt bakifrån på riktigt riktigt länge, men den såg HEMSK ut. Var har alla fula tråkiga celluliter plötsligt kommit ifrån!?! Så nu har jag börjat torrborstat som en tok men jag skulle vilja ha en kräm som funkar också.

Vad har ni provat och vad kan ni rekommendera? Vet ni nåt som funkat på er?
    Någon annan huskur kanske?

Att säga att det bara är att acceptera dom hjälper inte nu, det är försent, jag hatar min bakdel just nu och VILL göra allt jag kan.

• Svar på tråden Kräm mot celluliter som funkar?
  • Anonym (apelsinen)

heh, får väl försöka locka hit henne då...annars går jag och avslöjar mej och kommer skämmas =(  

Är det en hemmagjord kur? Låter iaf spännande, dunderkur klingar bra i mina öron just nu! =)

• Anonym (apelsinen)
    kidA skrev 2007-09-28 16:13:32 följande:
    de pratade igår på ellen show om att man skulle ta kaffesump och gnida (peela) in sig med i duschen. det drar tydligen ut ngt ur kroppen o så ökar det blodcirkulationen oxå.
    hehehe, jag såg minsann det avsnittet och det är precis vad jag håller på med....jag kaffesumpar in mej en gång om dagen nu... steg ett i cellulitkampen...
  • Anonym (apelsinen)

jaaa....nu får jag väl ta mod till mej och snacka med henne då...  Viljan driver mej till det! =)

• Anonym (apelsinen)

jag har bara kört med kaffesump i 2 dagar än sålänge... Det river ju ganska bra och man blir ju rätt lagom röd på områdena man sumpar in så blodcirkulationen får väl sitt iaf. Och så skulle koffeinet tydligen hjälpa till att dra ut gifter...så jag ska ge det några veckor banne mej, jag återkommer med resultatinfo då =)

• Anonym (apelsinen)
    memba skrev 2007-09-28 16:48:07 följande:
    Jag har gjort en behandling, du kan ju kolla in ENDERMOLOGIE på nätet, funkade och det tog självklart inte bort alla celluliter, men jag blev smalare än jag varit på många många år .. Jag betalade ca 6000kr för hela "kuren", sen när jag va smal och snygg blev jag gravid, fick en son, så nu är jag tjock och full med celluliter igen, så det va väl egentligen att kasta pengarna i sjön - MEN om jag känner att jag har råd igen skulle jag definitivt göra om det ... (och utan planer på mer barn ... )
    ojoj...jaa, det vore drömmen att göra! Men 6000 var ju en del för mycket för mej just nu...   
Svar på tråden Kräm mot celluliter som funkar?