• mamyleine

Röker du/får andra röka i din bil?

Jag röker inte själv.

Men anledingen till att jag frågar är för en vän till mig berättade att hennes vän lånat bilen av min vän rökt i min väns bil utan låv. MIn kompis hade sagt att DU får inte röka i bilen så gå ut om du måste röka osv. Men den här vännen hade struntat i de så det stank rök i min icke rökande väns bil. Min vän blev självklart förbannad var på min kompis vän sagt att det omöjligt kunde vara någon cigarett rök min kompis sa då hur kommer det sig att det ligger rester av ciggaretter i min bil då? Min kompis vän sa då att det säkert följt med från h*n jacka . Ja vissa gör allt för att ljuga och inte åka dit så min kompis gav upp men förbannad och ett städprodject framför sig.

Så hur gör ni? Röker ni i bilen? Och skulle ni röka i en bil ni vet att ni lovat att inte röka i?

Vad har ni för moral .

(eftersom jag själv inte är rökare kan jag inte svara, men jag säger som så att om min vän bad mig att inte äta i bilen skulle jag inte göra det heller).

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Röker du/får andra röka i din bil?
  • lillamy68

Nej, jag är inte rökare och ingen annan får heller röka i min bil.

• Polgara

Vi röker inte och nej ingen anna får göra det heller. Så äckligt!! Ingen röker hemma hos oss heller..de får gå ut då.

• noconwood

är inte rökare nu mera, men jag har aldrig rökt i min bil i allfall,  det sänker ju andrahands värdet nåt grymt! vem vill köpa en bil som lukar skit?

• Popflickan

Det ser så äckligt ut när folk sitter och röker i sina bilar... Ibland ser man vid rödlysen och andra "stopp-platser" i trafiken hur det har samlats fimpar.... bläää

Skulle bli tokig om någon rökte i min bil!

• Miiiaaa

Jag skulle bli galen om någon rökte i min bil.
    Då hade de fått betala storstädning.

• Majsan70

Vi är ickerökare, men ingen annan får röka i bilen heller o jag känner inte heller nån rökare som röker i bilen. Det är nog det snuskigaste jag vet, o det tyckte jag även när jag själv rökte.

• käxet

jag slutade röka för 13månadeer sen. Jag smygrökte ibland i min bil. Hade min man mäs¨rkt det hade han blivit besviken på mig. Men jag gjordevdet vid tillfällen då något jobbigt hade hänt då jag va ledsen eller uppstressad.

• kolakaka

röker inte själv och ingen får i bilen eller huset

• Kattflickan

Varken jag eller min sambo röker och ingen annan får röka i vår bil.

• AnnaGBG

Man kan ju svara på 2...?

Ja, jag röker i min bil och andra får röka i den.

men näst sista svaret stämmer ju också. Jag skulle inte röka i en lånad bil om jag inte visste att det var ok...

• pratglada tjejen

Min granne och hennes mamma (grannen vuxen och bilförare) rökte i bilen, medan jag icke rökare och grannens brorsdotter på 3 månader var i bilen! Försökte säga till, men de sa bara "fönstrena är öppna"!.. suck säger jag bara! När jag skaffar bil och körkort får INGEN röka i "närheten" av min bil ;)..

Svar på tråden Röker du/får andra röka i din bil?