• Biodlaren

    Roliga och lite fräcka historier!

    Hej! Tycker att det behövs lite humor här på familjeliv, så lägg in era roliga och fräcka historier så att vi får ett gott skratt.


    Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • Svar på tråden Roliga och lite fräcka historier!
  • ollson

    En kvinna, som har passerat sina bästa dar, står naken framför en helfigursspegel och utbrister:
    "Gösta, har du sett hur mina bröst hänger mer och mer för varje år, och mitt arsle blir bara plattare och plattare. Kan du inte säga någonting positivt?"
    Gösta: "Synen verkar det ju inte vara något fel på."


    It´s nice to be inportant, but it´s more imortant to be nice
  • Biodlaren

    Fredrik Reinfelt var ute och åkte i den skånska landsbygden. plötsligt sprang en gris upp framför bilen, och chauffören hade inte en chans att väja utan körde på grisen som dog på fläcken. Fredrik sa åt chauffören att gå upp till bondgården och berätta vad som hänt. En timme senare kom chauffören tillbaka med kläderna i oordning rökande en cigarr och med en vinpava i handen. Vad hände? Frågade Fredrik.- Jo, bonden gav mig vinaren, hans fru gav mig cigarren och sen fick jag otroligt skön sex av deras 20åriga dotter. - Herre gud vad har du sagt till dem? Sa Fredrik. - Jo, jag sa bara: - Jag är fredrik Reinfelts chaufför och jag har haft ihjäl svinet!!


    Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • ollson

    Det var ett par som varit gifta i över 20 år. Varje gång de skulle älska insisterade mannen på att de skulle ha lampan släckt.

    Nåväl, efter 20 år kände kvinnan att det var löjligt.

    Hon funderade på hur hon skulle få honom att sluta med denna tokiga vana.

    Så en natt, när det var mitt i en vild, skrikande, romantisk session, tände hon ljuset.

    Hon tittade ner å såg att hennes man höll i en batteridriven stimulator-apparat, en vibrator!!

    Mjuk, underbar och större än en riktig en. Hon gick i tacket.
    "Din impotenta idiot", skrek hon åt honom. "Hur har du kunnat ljuga för mig under alla dessa år?" "Bäst att du förklarar dig!"
    Mannan tittar henne rakt i ögonen å säger lugnt:
    "Jag förklarar leksaken om du förklarar barnen"


    It´s nice to be inportant, but it´s more imortant to be nice
  • Ancayv
    Biodlaren skrev 2007-09-30 19:00:29 följande:
    Fredrik Reinfelt var ute och åkte i den skånska landsbygden. plötsligt sprang en gris upp framför bilen, och chauffören hade inte en chans att väja utan körde på grisen som dog på fläcken. Fredrik sa åt chauffören att gå upp till bondgården och berätta vad som hänt. En timme senare kom chauffören tillbaka med kläderna i oordning rökande en cigarr och med en vinpava i handen. Vad hände? Frågade Fredrik.- Jo, bonden gav mig vinaren, hans fru gav mig cigarren och sen fick jag otroligt skön sex av deras 20åriga dotter. - Herre gud vad har du sagt till dem? Sa Fredrik. - Jo, jag sa bara: - Jag är fredrik Reinfelts chaufför och jag har haft ihjäl svinet!!
  • Biodlaren

    Haha, den var bra..


    Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • ollson

    Tre kirurger satt inne på en bar. De drack, drack och drack. Efter en
    stund berättade den förste kirurgen, som var australiensare, att de hade tagit in en man som hade fastnat i en stor maskin på sitt jobb. Det enda som fanns kvar av honom var lillfingret. Så kirurgen hade börjat bygga en ny hand, arm, överkropp.. nya ben.. huvud.. och skickade tillbaka honom till arbetet..Han var så effektiv att han gjorde fem människor arbetslösa.
    Den amerikanske kirurgen ville inte visa sig sämre och berättade om
    en man som hade fastnat i en kärnreaktor. Det enda som fanns kvar var håret. Så kirurgen hade börjat arbeta på honom och byggt ett nytt
    huvud, nya överkopp, nya armar och ben.. och skickade tillbaka honom
     till jobbet. Den mannen gjorde 50 människor arbetslösa.
    Då sa den svenske kirurgen:
    - Jag var ute och gick en dag och kände doften utav en fis. Så jag la fisen i en påse och tog med den till kliniken.. och lade ut den överoperationsbordet. Och runt fisen började jag bygga ett nytt rövhål, nya skinkor.. ny överkropp, armar, ben och huvud..


    Han heter Fredrik Reinfeldt och han gör ett helt land arbetslös.


    It´s nice to be inportant, but it´s more imortant to be nice
  • Biodlaren

    En ung flicka från stockholm var desperat ochskulle dränka sig från skeppsbron. Då kom en snygg sjöman förbi och sa att han skulle till amerika och att han kunde smuggla med henne på båten. Hon följde med sjömannen och smög ombord på båten på natten. Varje natt kom sjömannen med mat till henne och sedan älskade de passionerat till gryningen. 3 veckor senare upptäcktes hon av kaptenen. -Vad gör du här? frågade han. - jag får mat och resa till amerika mot att en sjöman får älska med mig, svarade flickan. - Då har han verkligen lyckats lura dig, sa kaptenen. - För det här är djurgårdsfärjan!


    Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • Ancayv

    OBS! Fräckisar!

    Det var en jägare som gick in på en bar och sa:
    - Sätt på mig en ögonbindel och lägg fram vilket skinn som helst, så ska jag säga vad det är för djur och hur det blev dödat. För varje rätt får jag en öl, okej..?
    - Okej, sa bartendern och slängde fram ett skinn.
    - Tiger, skjuten med en 1N38 kaliber Magnum.
    - RÄTT!
    Och han tog fram nytt skinn och en öl.
    - Älg, skjuten med ett 6,5 mm salongsgevär.
    - RÄTT!
    Och så höll det på hela kvällen, tills mannen vinglade hem och la sig. Nästa dag när han kollade i spegeln hade han en blåtira på vänster öga och sa till sin fru:
    - Nog var jag full igår, men inte slogs jag väl?
    - Det var jag som gav dig en smäll, sa frun. Du satte handen innanför mina trosor och sa: skunk, kluven med en yxa..



    En ruskigt ful och motbjudande kvinna går in i en affär med sina två fula, skrikande ungar. Hon vrålar åt dem att hålla käften och kunderna i affären stirrar generat. Butiksägaren går fram och försöker få tyst på henne.
    - Godmorgon frun, vilka underbara, söta barn ni har. Är de tvillingar?
    - Nej för helvete ditt jävla rövhål! vrålar hon. De är inte tvillingar! Till och med en blind idiot skulle kunna se det, din förbannade hönshjärna. Pojken är 4 år och flickan 9, vad fan får dig att tro att de kan vara tvillingar?
    Mannen svarar:
    - Det är bara det att jag har svårt att tro att nån skulle vilja knulla dig två gånger!

  • 19Elin86

    När drängen var ute och arbetade en dag vart det inte bättre än att han fick ett getingstick på "apparaten". Bonden skickade drängen till köket för att lindra bettet med mjölk, väl i köket står drängen med ena foten i golvet och andra på en stol med snorren i ett glas med mjölk.
    In i köket kommer bondens dotter.
    -Oj
    -Har tösen aldrig sett en karls organ tidigare?
    -Jo men aldrig hur man laddar den.!

Svar på tråden Roliga och lite fräcka historier!