Kläder på sovande barn?
Hur mycket har era barn på sej på natten när dom sover?? Han e 5 dagar och på bb sov han med mössa, hur länge ska dom göra det?
Hur mycket har era barn på sej på natten när dom sover?? Han e 5 dagar och på bb sov han med mössa, hur länge ska dom göra det?
När hon var under året hade hon pyjamas med fötter, har aldrig haft mössa på henne.
Nu sover hon naken
Men han e alltid så himla kall om fötter och händer.
Hon sover i pyjamas, aldrig med mössa. När det är jättevarmt har hon fått sova i ex kortärmad body, går inte att låta henne sova i bara blöjan, hon tycker det är skitkul att ta av sig den.
Vi har aldrig haft mössa innomhus på sonen. När han var pytte sov han i body och sen med pyjamas
jag har aldrig haft mössa på mina. inte ens på bb.
nu sover de helst nakna de två äldsta iaf. den yngsta har blöja, kalsong och tshirt.
Pyjamas nu när det är kyligt ute och lite småkallt i huset.
Mina har alltid bara haft body och små sockar....
Småttingar är nästan alltid kalla om henderna och fötterna. Man ska känna på mage om de fryser eller inte (har läst någonstans). Våran dotter sover i pijamas men aldrig har på sig mössa inomhus
På bb sa de att barn behöver enbart ha mössa inne om deras kroppstemperatur är alldeles för låg efter förlossningen
Vår son sover i en långärmad body i en grobag.