Inlägg från: vadskajaghetadå |Visa alla inlägg
  • vadskajaghetadå

Fula barn?

jag undrar också om alla föräldrar verkligen tycker sina barn är sötast, inte bara söta bara för att dom älskar dom utan utseendemässigt.

många säger att sina barn är sötast, men kollar man på bilderna så är dom inte det, det tyckte jag även när jag inte hade barn, dom är blinda av kärlek helt enkelt, vissa barn är inte vackra, men har säkert en massa charm.

jag tycker min son är söt, men jag har sett många som är minst lika söta, inte pojkar, men flickor

• vadskajaghetadå

undrar om det stämmer det där med dom säger, ju fulare föräldrar desto snyggare barn.

inte för att hänga ut folk men min killes föräldrar, jag tycker inte att dom är speciellt snygga/vackra, men deras barnär verkligen JÄTTEVACKRA alla tre.

så tror man att snygga föräldrar ska få snygga barn rent generellt men sånt har jag inte sett mycket av.

• vadskajaghetadå

ulrika dina barn var verkligen riktigt vackra!!!

inte för att jag tycker att modellyrket är att sträva efter men speciellt nova skulle lätt bli model de andra med säkert.

• vadskajaghetadå
    Moparwoman skrev 2007-10-04 13:39:44 följande:
    Är det då vi ska lära våra barn att rödhåriga barn, barn med fräknar eller barn med glasögon är fula?
    folk är bara så dumma i huvudet som dömer ut alla och säger rödhåriga, fräkniga etc oh nu menar jag inte bara den där medlemmen som sa det utan generellt.

så fort ett barn får glasögon blir han/hon ful? fräknar är inget fult! rött hår är inget fult!

hatar när folk säger så, känner massa vackra människor, barn som vuxna med glasögon, fräknar, rött hår - jättevackra!

IDIOTI!!!!!!!!!!!!!
  • vadskajaghetadå
    Niinii skrev 2007-10-05 14:12:29 följande:
    Meh, rött hår är skithäftigt. Min bebis är brunett men i ljuset så skimmrar det riktigt rött, kolla mitt galleri. Vet inte var det kommer från för jag har mörkbrunt och pappan är mörkblond :SSkitfiint är det! Hur kan man tycka att hårfärgen kan göra en ful, det ändrar ju inte ansiktsdragen på en människa??
    nej precis, vilket talar för att personer som tycker så är extremt ytliga och bara kollar på vissa detaljer.
  • vadskajaghetadå

ingen har väl sagt att sitt barn är fult?
    jag har kort på min sambo, jag skulle kunna säga att jag tyckte han var mindre söt eller att han var ful som nyfödd, nu tycker inte jag det men sak samma!

ingen har sagt det du påstår!

Svar på tråden Fula barn?