Inlägg från: Valkyriah |Visa alla inlägg
  • Valkyriah

Fula barn?

När Loke föddes tyckte jag verkligen han var det sötaste som fanns,annars tycker jag att nyfödda bebisar överlag är just fula

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Valkyriah
    Avelyn skrev 2007-10-01 19:30:31 följande:
    Är utseendet verkligen så viktigt på barn ?
    De är väl ingen som sagt att det är viktigt?
    Är nog en fundering många har tror jag.
  • Valkyriah
    Slusska skrev 2007-10-01 21:36:04 följande:
    Tror detta är en ganska vanlig fundering.Men själv gick jag runt på BB och tyckte lite synd om alla andra mammor som inte fått lika söta barn som jag
    haha visst gjorde man
    Kom ihåg en tjej som jag pratade lite med på bb och när jag tittade ner på hennes son visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta,usch så hemskt... men kanske någon tyckte lika synd om mig
  • Valkyriah
    Murloc skrev 2007-10-03 15:48:02 följande:
    Jag har sett fula barn. Flera stycken.
    Tycker i princip alla nyfödda bebisar är mer eller mindre fula... ibland växer det bort ibland inte
  • Valkyriah
    bebbe made in italy skrev 2007-10-04 11:48:34 följande:
    men moomin e det så jäkla shysst att gå till personangrepp över någon barn, e väl nåt av det taskigaste man kan göra?
    Fast inte var det personangrepp?
    Hon sa bara att det inte var det sötaste barnet hon sett.Bara för att jag tycker min son är sötast av alla är jag medveten om att andra kanske inte tycker likadant,men är inget jag bryr mig om
  • Valkyriah
    bebbe made in italy skrev 2007-10-04 11:55:01 följande:
    valkhyria, tycker det är onödigt att komentera det, dessutom skrev hon innan och dömde ut alla rödhåriga och fräkniga som fula, har hon sett alla rödhåriga på jorden eller. Tycker hon borde lära sig lite jä-la hyfs alltså...
    Jo kanske onödigt men inte personangrepp.
Svar på tråden Fula barn?