var är han min kära son ?
han har nu varit borta i 2 hela dagar Och ingen har sett till han, jag har ringt runt bland hans vänner..
jag är en mamma på 36 år & har 5 underbara barn, men min äldsta son på snart 17 år är bara borta
jag är så orolig att nått fruktansvärt har hänt, jag har ringt polisen å dom har inte heller sett till han..
dom ger sig inte ut å letar jag förstår inte varför..
jag vet inte vart jag ska ta vägen snart..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 23:14:21:
han har en mobil, men som han slagit av efter flera försök av familjen/vännerna som ringt o smsat.. våran stad är rätt stor, ingen som jag hört med har sett han, han har tjej inte ens hon vet nåttt, det enda stora jag kan tänka mig har hänt han, de är väl de att hans pappa gick bort för 5 år sen, men de har han ju lagt bakom sig o gått vidare.. enligt han då, sen mer jag vet inte.
O han var sig själv innan jag försvann,han satt väl mest på sitt rum när han väl var hemma , satt väl mest vid datan sin.
folk i min närhet har varit ute å letat, men inget vet nått..
min mamma ringde polisen för 2 timmar sen o då sa dom att dom inte gav sig ut o leta förens tidigast imorn.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 23:40:37:
nu msåte jag få lite fler timmars sömn inatt, därför skriver inte jag mer nu...
för minstingen på 3 år vaknar tidigt imorn.. dom andra är hemma från skolan, själv klart är de jobbigt för dom oxå. jag försöker få dom till skolan men de går inge bra..
skriver mer när jag vet nått..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-03 20:43:42:
vill tacka alla för råd å stöd.. vilket underlättar just nu.. har varit så mkt nu under dagen så jag inte kunnat komma åt en data..
inget ifrån min kära son än =( de känns så tungt just nu..
pratade med polisen än en gång idag,polisen sa även som den anonyma (polisen) som finns med här i tråden har sagt.. dom gör inget än, för dom kan ju inte leta igenom hela våran stad.
Fått hjälp av min syster dotter idag att kolla igenom hans data,men han har lösenord på datan som vi lyckades knäcka.
Men de fanns inget att gå på i hans data.. alla msn konversationer är bort tagna helt..!
jag vet inte vad som mer finns att göra.. =(
bara vänta o se, bara hoppas på de bästa.. bara hoppas han kommer hem å kastar sig i min famn..
ja tyvär är han ofta ute på helger å festar, vissa av hans vänner sitter ju verkligen i en sån skit så.. jag är bara rädd att de hänt han nått sånt.. =(
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-04 21:10:51:
tänkte nu att jag ska ta å berätta en del...
Detta är inte sant, min son finns inte kvar i livet... ='( helt förkrossad,att jag ens orkar skriva nu förstår jag inte.. fick ett telefon samtal av polisen i natt o då berättade dom detta hemska..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 16:59:51:
detta var många inlägg jag fått, som sagt var tackar jag än en gång :)
de behövs verkligen alla styrke kramar å stöttningar från er alla..
Och som en del har skrivit angående att polisen ringde, tycker jag oxå var väldigt konstigt.. för en sån sak borde dom ju komma å knacka på å säga..
Dom hade fått ett telefon samtal från någon som ringde å var anonym å sagt att dom hade sett en pojke liggandes i skogen alldelses intill en sjö.. även att pojken var död hade den personen sagt, så enligt polisen så åkte 2 patruller och en ambulans ut dit.. varav att dom redan då hade fått bild på min käre son.
Så dom viste att de var han, än vet dom inte riktigt orsaken men dom antar att de kanske är ett självmord..
Vilket dom redan vet är att han var berusdad när han dog och att han hade tagit nån sorts drog, vilken vet dom ännu inte.
Och varför min son skulle ha gjort detta de vet vi inte alls.. han som alltid såg så glad å pigg ut.. Ja även den gladaste och piggaste människan här på jorden kan ju vara deppig å självmordsbelägen..
Men väntar än på svar från obduktionen, vilket den aldrig blir färdig.. =(
Det var någon som frågade i nått inlägg hur gammal han var men de tror jag står i nån uppdatering eller nått inlägg ifrån mig men jag kan ändå ta o berätta de , han ska fylla 17 år snart.
Jag har tyvär inte möjligheten att svara på er allas frågor så här öppet.. vilket skulle ta mkt av min tid (den som inte alls e så stor)
detta är nu ett mörker, jag ser inget ljus än, men jag kämpar för mina andra barn.. vilket är ju ett måste.. Dom var helt bleka när jag talade om att deras bror aldrig kommer komma tillbaka till oss, detta var hemskt o se.. men jag var ju tvungen å berätta de för dom igår när dom vaknade :( de gör så ont att se mina barn lida så fruktansvärt av de hela..
Först är deras bror spårlöst borta, sen så har han dött o kommer aldrig mer komma tillbaka till dom :(
nu har ni fått veta lite mer.
Hoppas än på en massa stöttning från eran sida :) Jag tackar så hemskt mkt för de, de är så otroligt skönt å få veta att de finns människor runt om kring som bryr sig och visar medkänsla till detta hemska som har hänt!
Ni alla som har skrivit är så otroligt underbara , jag vet nog aldrig hur jag ska kunna tacka er :)
Vill ni veta nått så ska jag försöka kunna svar på de..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-06 00:02:36:
Kan bara tala om att jag har haft besök av herr o dam polis ett par timmar...
Obduktionen är klar, vi vet nästan hur allt gått till.. ! men man kan ju aldrig veta säkert.. mer sägr jag inte för ikväll!
Jag säger bara så här mkt att folk som ska ställa en massa konstiga saker å tycka en del i denna histria bara kan vara tysta för en stund, jag orkar inte sånt nu.. för jag lider något så fruktansvärt mkt just nu , Tack på förhand !
Tack till alla töste kramar osv :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-09 16:08:27:
jag har inte haft nån ork te att skriva nått sen sist.. ingen ork nu... för allt börjar landa o jag börjar förstå att han aldrig kommer tillbaka..
men jag kommer aldrig nånsin förstå till 100 % att han är borta för alltid.. det är ju svårt att tro nå sånt.. men dag för dag kämpar jag..
men jag har ingen ord.. men jag har kollat vad alla har skrivit å jag tackar så hemskt mkt för alla som är så underbara å skriver :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-12 22:05:47:
Tack än en gång allihopa... nu är de en vecka sen jag fick veta att jag aldrig mer kommer kunna få ha min son i min famn igen :(
Och jag har fortfarande inte berättat vad/när/hur han dog.. men de klarar jag inte att prata om , Men saknaden är stor Och tårarna vill aldrig ta slut, detta är verkligen hemskt.. minstingen kollade upp på himlen idag o frågade om d var där uppe han storebror på nu.. Och så flinade jag vara o sa att de är där han bor nu, så vinkade han o sa jag älskar dig.
Detta är inte klokt, så liten men förstår rätt mkt ändå,Dom andra barnen har inte varit i skolan på 2 veckor, jag kan ju inte tvinga dom dit när dom fortfarande gråter på kvällarna, nu ikväll har vi alla barnen + jag setat i soffan o myst, verkligen allihopa. De har inte hänt på jätte länge.
kände bara att jag behövde skriva av mig lite nu..
Tack alla för era kommentarer o ert stöd :)
( Ljus efter ljus brinner ner vid ett foto på dig min älskade & saknade son )