december pappa
Förresten...det är väl ingen av er som ska föda på Karolinska i sthlm?
Förresten...det är väl ingen av er som ska föda på Karolinska i sthlm?
Ja nu heter ju iofs huddinge Karolinska med så jag borde sagt Karolinska Solna :) Där ska vi...eller hoppas vi hamna.. :)
Det är ju sant :) Vill ju inte att någon ska missförstå mig.. Det spelar mig absolut ingen roll vilken tid på dygnet eller vilket datum min dotter kommer utan, som sagt, att hon är frisk! :)
Just for the record :)
Sen blir det väldigt mycket klappar och presenter..kul för barnen kanske men ha ha ha inte för mamma och pappas ekonomi.
Hörde om två som hade fått barn på julafton..dom firade födelsedagen ett halvår tidigare istället så barnen fick presenter/klappar...Annars kan det nog bli så att dom inte får mer ngn annan på/runt jul...ja vem vet..vi kanske vet om ett tag ha ha
mmm dog den här tråden ur efter att emilg drog vidare :)
Nu börjar det närma sig..för alla oss..Grymt spännande!
Snart börjar jag med renoveringen av barnkammaren..har tyvärr inte hunnit innan men f*n vad kul det ska bli..
Också dags att börja handla spjälsäng och skötbord..det enda..ehh tror jag som är kvar av dom stora grejorna..
Enl uträkningen 25!!! dagar kvar..F rom nu stängs ALDRIG mobilen av...oavsett vart jag är..
Jag tänkte väl
F-n vad spännande det är nu.. Det blir ju mer påtagligt när man tänker på att det bara är en månad kvar.. Vart tog graviditetstiden vägen? ha ha ha ha
mmm såg just på min "nedräkningsklocka" på facebook att det ENDAST !!! är 16 !!!!!!!!!! dagar kvar....
"#%"&"#& vad tiden har gått fort
Detsamma Daniel ! Vi får se vem som hinner först :)