• danielrydberg

    december pappa

    hej jag ska bli pappa i december ochh undrar om det finns fler som ska bli det nu i år??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-09 23:40:32:
    jaha då har 30 veckor gått imorgon onsdag :D

    så härligt 3 v till sista ultra ljudet :D

  • Svar på tråden december pappa
  • emilg

    Jodå, vi väntar vårt första barn till den 8: nov. Känns dock som att h*n kan komma närsomhelst nu! Enl. statistiken så är ju iaf jag pappa om 3-7 veckor. Igår byggde jag ihop spjälsängen och ställde den i sovrummet, så man börjar ju inse att det är allvar nu!

  • danielrydberg

    ok....ja vi har byggt ihop spjälsängen o typ ska ha ett havs tema på baby rummet

    det känns lite overkligt att man ska bli pappa
    det är lite som julafton jag kan inte sluta le...

    ska på sista ultra ljudet om 3 veckor och de ska bli så fräckt att få se babyn o plus att se vilket kön de ska bli, men har man "otur" så kan ju babyn vrida o vända på sig så att man inte får se nåt :D

  • emilg

    Visst är det overkligt! Pratade med en polare häromdagen - han sa att det tog honom ett år innan han verkligen förstod att han var pappa. Hoppas att det går lite fortare för mig...

  • danielrydberg

    ja man hoppas ju det :D

    men ja tror att man får mer koll på läget när man väl har kommit hem me babyn o så vidare....trevligt o fått ihop en liten pappa grupp skönt o kunna diskutera me andra blivande pappor

    ha de gött

    mvh daniel

  • fraksson

    Här är en till som blir pappa i december. Beräknat till den 25:e december. Det blir en mycket spännande jul i år.

  • danielrydberg

    ojoj en jul bebis som jag och min sambo då ....

    vår e beräknad till den 19:e december

    men de kan ju gå över tiden så man vet aldrig :D

    men men hehe....

    nån mer än mig som inte vill veta va könet är?
    min sambo vill men inte jag tycker de blir en överraskning när babyn kommer

  • Läderlappen

    Hej hej! Själv har man BF 21 December :) så de blir nog att fira julafton på BB känns de som ! Någon som vet om dom serverar julmat? och/eller hur den smakar ? :P

  • danielrydberg

    ....var ska förlossningen ske ??

    min sambos syster födde i lund och hon har för sig att dom servera nån form av julmat typ :D

    men de va väl ingen höjdare ...

    hoppas de hjälper nåt

  • Läderlappen
    danielrydberg skrev 2007-10-10 20:33:14 följande:
    ....var ska förlossningen ske ??min sambos syster födde i lund och hon har för sig att dom servera nån form av julmat typ :Dmen de va väl ingen höjdare ...hoppas de hjälper nåt
    Förlossningen äger rum i Gällivare BB. Lååångt upp i lappland :) Nä min erfarenhet av sjukhusmat är inte dessvärre härlig. Men vafan, man är ju inte där för matens skull hursomhelst ;)
Svar på tråden december pappa