Inlägg från: ThereseK |Visa alla inlägg
  • ThereseK

få barn mitt i en termin..

Jag måste bara fråga om det är någon som fått sin lill* mitt i en termin?? Å hur har ni löst det då?

Jag pluggar distans på högskolan och jag ska ha barn nu i november. Har precis bestämt mig för att försöka köra på den här terminen ut, och hoppas att det går, och att det fungerar..

Vill gärna ha tips å tror ni att det fungerar??
    Jag har bra hjälp från sambon, och även från släkten runt omkring..

• Svar på tråden få barn mitt i en termin..
  • ThereseK

joo, det e ju på två sätt..
    Klart jag vill va hemma o bara ägna min tid åt den lill*, o på ett sätt så vill jag göra klart det sista åxå.. för då har jag bara ett spec.arbete kvar sen å göra sen e jag klar..å tänker att då kan jag vara hemma hela vårterminen iaf,,minst..å kan helt å hållet koppla bort skola..

Tar gärna emot fler åsikter/erfarenheter =)

• ThereseK

jaa, hmm, jag tänker som så lite att om jag bara kanbita ihop den sista tiden o göra dem uppgifterna som jag ska så vet jag att jag kommer va nöjd sen, men d e klart, blir bebbe en som absolut inte vill att jag ska fixa terminen klart så e det ju så, men tänkte om man ska försöka satsa ändå..

neej, e u inte helt klar me skolan efter den här terminen,utan jag har en termin att göra spec.arbete kvar då också, men känns som att det kan jag ju fatktiskt vänta en termin me då eller ett år också om d e så..
    men jaa, kanske ska försöka köra på =)

Svar på tråden få barn mitt i en termin..