Lidköping med D
Grattis mia... visst inte att ni hade 5 års jubilium! Det är ju skit länge. Såg er förresten i tidningen. Va fina ni va! Kram kram!
Grattis mia... visst inte att ni hade 5 års jubilium! Det är ju skit länge. Såg er förresten i tidningen. Va fina ni va! Kram kram!
Clemenz: Är det jag som tagit kortet?*Det visst jag inte. Rolig historia .. hehe..
Minizzen: Phoenix har oxå sin dag idag med. Cornelia är svartsjuk för att jag har han hela tiden. Så när jag hade ammat klart han så upptäckte jag att hon hade krypit upp i våran säng och dragit över sig täcket och somnat. Med en lite tår på kinden. Inte helt likt Cornelia.. stackare.
Ha det bra kram kram. Saknar Lidköping.
usch ska snart äta. Cornelia lär väl inte sova förrän p - 10 ikväll. Jag som ville sova lite. Börjar känna mig sjuk. Usch. Lär ju sova hela förmiddagen imorn.
Nu piper riset.
Hur gick det sen Jennie? Somna hon?
AngYY - Ja hejsan! Skoj att du har hittat hit!
Clemenza - det va skit snyggt hus ju!
Laban - Hatar att lägga barn. Har en svartsjuk 2½ åring som är avis på sin lillebror som får ligga på mammas mage och slår till han istället så blir han ledsen och sen blir hon ledsen för jag blir sur på henne.. vilket liv.
Clemenza - jo jag menar det. trött vet du. Kul att hon sa pappa. Snart kommer väl mamma. Cornelias första ord va titta - när hon såg sig själv på tv.. passande va.. den lilla linslusen.
Minizzen. Han har oxå vart sig själv idag. Förutom på badhuset för det va sååå himla varmt. Mamma och pappa va här förrut och hos pappa va han så himla lugn.
Miccis - snyggt hus!
Clemenza - Va stor hon har blivit. Missar mycket när man inte bor i stan.
Elia - Så har jag det varje natt. Phoenix vaknar 12, 2 ,4, och 6 varje natt. Idag va han i för sig uppe bara 3 och 6 så det va riktigt skönt. Sen lägg därpå en liten tjej som ibland har mardrömmar och mest vill sova inne i min säng. Och som är heeeelt hysterisk och gallskriker i 1 timme. Grr.. men jag antar att det går över snart. Det är jobbigast när man inte är inställd på det när man går och lägger sig. Börjar bli van vid det här laget.
Elia - Jo jag vet. Cornelia sov inte en hel natt på 2 år. Jo en natt på BB och en natt när vi åkte till Tyskland på semester. Men annars har hon alltid vart vaken varje natt.. förrutom en period i somras. Nu vaknar hon och har mardrömmar istället.. Suckar. Min chef säger att han inte har sovit på 20 år. (Han har 4 barn) Men det är väl så. Man kommer nog uppskatta sömn sen när man blir äldre och barnen är utflugna. Kanske är därför de sover så mycket, äldre alltså.. hehe
Clemenza- Gå till parken så de blir riktigt trötta och så sätter du på en film sen och gör lite popcorn. Sitter de inte still så hotar du med att stänga av tv:_n och ta popcornen. Så kan du ägna dig åt leia.
Jo det hör ju till 2 -3 års åldern att ha mardrömmar.
clemenza- inte.. tråkigt. Men om det är nått han riktigt vill ha.