Inlägg från: lenabolin |Visa alla inlägg
  • lenabolin

elia - hoppas jag med. Mamma och pappa sålde ju sin lägenhet och de fick ut ganska mycket mer än de trodde.

• lenabolin

clemenza - Jo samma här. Måste oxå sova snart. Funderar om jag ska väcka lillen och ge han mat innan jag själv somnar.. han börjar röra på sig lite.

• lenabolin

Minizzen: man blir medlem i pampers väl? Har för mig det. Vi har oxå fått nån kupong ibland, men vi använders oxå mest libero.

• lenabolin

:mini... ja det kan vi ju göra.

clem: det fixar nog till sig med leia. va sa dom att du skulle göra.

Förövrigt sitter jag och pratar i telefon hela dagen känns det som. Va mycket mer tid man har när man bara hade ett barn hemma (Cornelia är hos farmor)

• lenabolin

clem: Ja jag med! kanske sen när de blir äldre och kan roa sig själva. Men då blir det säkert mer bus med. Finns en rektorstjänst i viskafors. Bobbo tycker jag ska söka det.. jo visst 26 år och rektor. Tror inte det. Det är ju tur att de inte sa att du skulle börja amma mer eller nått sånt. Men Bobbo va oxå rätt kort ett tag och sen på ett halvår växte han 22 cm!

Idag va ingen bra dag. äter bara godis hela tiden. säkert för natt cornelia inte är här och säger till mig..

Svar på tråden Lidköping med D