Inlägg från: Isak O Emilias mamma |Visa alla inlägg
  • Isak O Emilias mamma

Lidköping med D

heej såg att ni skrev om mardrömmar.. Isak har haft mardrömmar sen han va typ 2 år.. vissa gånger hade han det flera nätter i rad.. har fortfarande det i bland fast nu är det oftast i samband med att han ska bli sjuk...  tänkte bara berätta det!!

• Isak O Emilias mamma

Clem: joo det verkar så.. anna-klara sa att om dom väl börjat få det så va det tydligen vanligt att det håller i sig! .. men isak är lite väl stor att bära omkring på nu när han får det , finns ju inget annat sätt att trösta honom på då nästan...

• Isak O Emilias mamma

Clem: jaa det kan man ju undra.. men isak har börjat komma ihåg nu så han kan ju berätta det när han vaknar..

• Isak O Emilias mamma

Clem: det kan vara allt möjligt... Vi avlivade ju våran hund för ett tag sen och då drömmde han om det och sen när jag skulle till mvc trodde han att jag me skulle bli avlivad.. stackars liten!!

Och det kan bara vara en sån sak att när han fick sin nya fyrhjuling drömde han att den gick så fort att det inte gick o stanna.. så det behöver inte vara så farliga saker dom drömmer om bara något som hänt under dagen fast det blir väl tusen gånger värre i drömmen!

Isak världens bästa unge
  • Isak O Emilias mamma

Elia: jaa allt är bara bra förutom foglossningarna då.. men men .. själva då?

• Isak O Emilias mamma

Elia: nää är bara sjukskriven till den 14 men har sökt havandeskapspenning efter det ... hoppas ja får det för det blir ju lite jobbigt att jobba tolv timmar i sträck..

Clem: ja det är jobbigt... går in i vecka 31 i morgon!

• Isak O Emilias mamma

Clem: nää ingen aning vad det blir.. med isak visste ja från första stund men nu har ja ingen aning.. bara december kan börja så kommer det nog gå snabbt!! Ja hoppas bara att ja inte får för tidigt! Vill ha i Januari..
    Skit snyggt köket blev!

• Isak O Emilias mamma

Clem: nää det är nog inte specielt kul att fylla år i slutet av december!!

• Isak O Emilias mamma

Clem: kul att din mamma gift sig!! Du får hälsa grattis från mig!!

• Isak O Emilias mamma

clem: Ok.. e dom på smekmånad?

Är det ingen som kan hjälpa mig med några fina namn.. tycker det är skit svårt!!

Svar på tråden Lidköping med D