Inlägg från: Isak O Emilias mamma |Visa alla inlägg
  • Isak O Emilias mamma

Lidköping med D

Clem: gud va jobbigt, verkar ju som alla små barn får det nu

• Isak O Emilias mamma

måste bara få beklaga mig lite ja me då..  köpte en ny tomte dress till Isak för ett tag sen så tvättade ja den nu och den har fällt så det vita är typ ljust ljust rosa ... hur kul är dte elle... har inget kvitto kvar heller... Blev så jävla sur!!!!!!!!!!

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

va me på lusse i morses.. Isak va så redig.. lite roligare när dom e så stora för han står ju still och sjunger alla sånger, tycker dte är jätte spännande...

Vad alla bakar och har sig... vi bakade heroma dan men det va inget direkt... nån som har nåt gott att rekomendera?

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Elia: ok.. kan man få det? det är samma här... sover typ hela dan när Isak e på dagis sen på kvällen så är jag jätte pigg..... sen har jag en gubbe som älskar att baka och sånt så det är ju jätte bra när vi kan hjälpas åt...

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Elia: tack!! ska testa detta på lördag!!

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Elia: du får gratta Alicia från oss me...

• Isak O Emilias mamma

vad skönt de låter när ni säger att ni har det lungt.. ja har fullt upp me att tvätta bebis kläder fixa i ordning säng och resten av alla saker som behös göras innan det är dags... eftersom barnmorskan trodde det kunde bli tidigare så är det väl bäst att ha lite i ordning innan bebisen kommer... är ju inte så kul att behöva fixa allt när man kommer hem från BB....
    Som tur e är Isak trött idag så han sitter framför tv hela tiden...Emil ligger nämligen och sover då han nog elle är på g att få vinterkräksjukan!!  Hoppas verkligen ja slipper det!!!!!!!!

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Nää det behövdes inte som det såg ut i måndags blodtrycket hade sjunk och ja e  inte lika svullen heller längre.. men bebisen låg så jätte långt ner tyckte hon.. men den är ej fixerad, men har fått sånna stickningar i muttan så därför trodde hon att det kunde vara på g...

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Hoppas ja me... bara inte på jul....

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Mini: till den 9/1.. nää vill inte ha på julafton.. vill vara hemma med min stora bebis då ju!!

*Isak 030410 *
Svar på tråden Lidköping med D