Inlägg från: Camilla86 |Visa alla inlägg
  • Camilla86

Lidköping med D

Fika torsdag 22/11 kl 10.00 på Garströms!
    Micaela(Tar med Amelia)
    Mia (Tar med Leia)
    Camilla (tar med mig Liam)
    Liam våran älskling
  • Camilla86

Mia- tänkte kolla om du ska gå fram till fikat i såfall kanske vi kunde ta sällskap fram till fikat

Liam våran älskling
  • Camilla86

clem- kunde tyvärr inte komma i dag hade för myckat att göra på stan men va det många mammor i dag ??

Liam våran älskling
  • Camilla86
    En lista på oss som kommer:
    Mia (finare så)
    Camilla
    Marie
    Melina07 (min kompis)
    Micaela
    Jennie W
    Jennie T
    Johanna ( en kompis till mig)
    Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej va kul med julpyssel, om det e någon som åker bil som man kan åka med så följer jag gärna med  
    jag åker med själv i såfall.
    i dag har vi vart på begginers å köpt bilstol. sen hitta jag jätte fina julsaker på rusta

Jen070912 skrev 2007-11-20 15:50:20 följande:
    Alla: Tanken är att vi ska ha lite julpysseldag hos mig på lördag från kl. 10. Vet att det pratades julpyssel här tidigare o e det någon som e väldigt sugen så är den personen välkommen också!
    Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej va snällt
    hur blir det på torsdag tänkte kolla om vi skulle gå fram tillsammans till fikat??

Clemenza skrev 2007-11-20 19:23:41 följande:
    camilla: får se om jag tar vår bil eller om per skulle skjutsa ut mej, annars kan du åka med mej ut
    Liam våran älskling
  • Camilla86

Japp vi kan mötas vid humlan halv tio..
    ska tänka på dig i morgon va jobbigt att den ska bli dragen..

Clemenza skrev 2007-11-20 22:45:41 följande:
    En lista på oss som kommer på tacokvällen: Mia (finare så)CamillaMarieMelina07 (min kompis)MicaelaJennie WJennie TJohanna (en kompis till camilla)Solveig (Mias svägerska)Miccca: var det brun den va liggdelen?Camilla: jag går fram, Per får hämta Romeo. ska jag kila förbi dej vid halv tio? du bodde väl vid humlan nånstans? Imorrn ska jag bli av med ännu en visdomstand *nervös* Tänk lite extra på mej strax efter tio imorrn
    Liam våran älskling
  • Camilla86
    Här e listan för vilka som kommer på fikan imorgon kl 10.00 på Garströms:
    Micaela (tar med Amelia)
    Jennie (Felicia)
    camilla (Liam)
    Maria (melina)

mini-- hoppas det går att åka med Mia ska bli kul med lte julpyssel
    Liam våran älskling
  • Camilla86
    Clemenza skrev 2007-11-21 20:26:12 följande:
    Här e listan för vilka som kommer på fikan imorgon kl 10.00 på Garströms:Micaela (tar med Amelia)Jennie (Felicia)camilla (Liam)Maria (melina)LindaMia (Leia)Vart tog den förra fika-listan vägen? *fundersam*Mini: träffade du inte Solveig på bröllopet?Camilla: är du själv som ska pyssla hos jennie? isf så kan du hänga med fastän Per skjutsar ut mej för då ryms vi i bilen. jag tar bilen fram imorgon för jag ska handla på vägen hem.. Hör och häpnad Leia sover Fast hon vaknar säkert lagom till jag ska ta och natta Romeo.. nu sitter han på golvet och exprementerar med sin dator (läs stoppar in kort (mitt coopkort m.m.) i cd-romen.. orkar inte säga till honom att så får han inte göra. fast varför skulle han inte få göra så? det är ju bara att laga datorn om den pajar Per kommer väl hem om sisådär 3h och då hoppas jag att båda barnen sover.Ser fram emot fikan imorn. ska bli kul att träffa er alla! en stor ljuspunkt i min rättså trista vardag, hur kul är det egentligen att sitta hemma hela dagarna.  vill hitta på saker Elia hur blir det förresten med vår tågresa? Romeo pratar massor om det
    HEJ  jo det blir bara jag som åker på lördag i såfall. va snällt att jag fick följa med er
    ok men då ses vi däri morgon om du skulle ta bilen.

Liam sover också nu men han vaknar säkert när man ska gå å lägga sig.
    längtar osså till fikat i morgon
    Liam våran älskling
  • Camilla86

mini- ska man ta med ngt på lördag till julpysslet?? Jag kunde åka med Mia

Liam våran älskling
Svar på tråden Lidköping med D