Inlägg från: Camilla86 |Visa alla inlägg
  • Camilla86

Lidköping med D

Kanske kan mötas där om vi e friska:)

Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej hoppas allt e bra med er sj har man legat inne på kss med Liam då han va på väg att bli utorkad å hade feber :( ......
    E nu hemma för på sjukhuset var han jätte pigg å åt mat men nu gör han inte det å e slö men  blir det värre får vi åka tillbaka :( 
    stackars Liam hoppas han blir bra snart...

Just nu sitter han mest i knät på oss och e jätte slö..
    hoppas han piggnar till snart annars blir det kss igen för våran del.

Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej förra gången var det mer allvariligt för då hade han routaviruset eller hur det stavas..  i dag har jag å Liam sett på tv tillsammans han har legat stilla på mig och det gör han aldrig annars så det märks att han e sjuk :( 
    Men nu har han fått behålla maten :)  så hoppas det e på bättrings väg nu :)

micca : ush det e inte alls roligt att ligga på kss tur att det bara va över natten  sist vi var där fick vi vara kvar 3 dagar...

Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej.. nu ser det ut som det vänt han har inte kräkts :)  vi går in på andra dygnet nu jippie.. och han e mycket piggare nu leker å vill inte ligga stilla som i går gud va skönt

Liam våran älskling
  • Camilla86

God morgon tjejer :)

Nu e vi äntligen friska och det har gott 2 dygn nu utan att Liam har spytt..
    Han får behålla all mat :) 

Nu blir det ullared på torsdag om det inte vänder så han blir sjuk igen för då stannar jag hemma med lilleman....

I dag ska jag fram te stan å kolla om jag hittar ngt fint till Liam...

Händer ngt kul för er???

ha d gott

Liam våran älskling
  • Camilla86

får väl skryta lite jag med hihi liam har fått sin 2:a tand  helgen :) 
    i dag va jag på stan med ngr kompisar å hitta en jätte söt mössa till Liam :)  va tvungen att ha knyt mössa då Liam gillar att ta av sig den å slänga ner den på marken kan bli rätt kallt i vinter :)
    Ska till stan i morgon osså men då ska jag fika igen med ngr kompisar .. det e skönt att komma ut lite då man har suttit inne med Liam när han var sjuk...

Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej kikar in lite  men e jätte trött nu har vart på stan hela dagen å danne har fått sin farsdag present i dag ...
    har ni gjort ngt kul idag???
    Snart blir det ullared yippi....

ha d gött töser

Liam våran älskling
  • Camilla86

han önska sig ett par skor så han fick det :)
    japp på tosdag så jag kan inte hänga med på fikat denna vecka heller :(

Clemenza skrev 2007-11-06 18:12:29 följande:
    camilla: vad får han för skoj i present? var det på torsdag ni skulle dit?
    Liam våran älskling
  • Camilla86

min systers dotter berätta en gång att hon drömt mardröm för hon grät när hon sov över här så jag frågade på morgonen.. det handlade om att alla i hennes familj fick fika ute men inte  hon.... va söt hon är :)

Liam våran älskling
  • Camilla86

clem- va fint köket blev... är ni nöjda???
    har ni gjort ngt kul i dag???
    åhh va tråkigt att inte jag kan följa med på fikat men får följa med näta gång

Liam våran älskling
Svar på tråden Lidköping med D