Lidköping med D
Kanske kan mötas där om vi e friska:)
Kanske kan mötas där om vi e friska:)
hej hej hoppas allt e bra med er sj har man legat inne på kss med Liam då han va på väg att bli utorkad å hade feber :( ......
E nu hemma för på sjukhuset var han jätte pigg å åt mat men nu gör han inte det å e slö men blir det värre får vi åka tillbaka :(
stackars Liam hoppas han blir bra snart...
Just nu sitter han mest i knät på oss och e jätte slö..
hoppas han piggnar till snart annars blir det kss igen för våran del.
hej hej förra gången var det mer allvariligt för då hade han routaviruset eller hur det stavas.. i dag har jag å Liam sett på tv tillsammans han har legat stilla på mig och det gör han aldrig annars så det märks att han e sjuk :(
Men nu har han fått behålla maten :) så hoppas det e på bättrings väg nu :)
micca : ush det e inte alls roligt att ligga på kss tur att det bara va över natten sist vi var där fick vi vara kvar 3 dagar...
hej hej.. nu ser det ut som det vänt han har inte kräkts :) vi går in på andra dygnet nu jippie.. och han e mycket piggare nu leker å vill inte ligga stilla som i går gud va skönt
God morgon tjejer :)
Nu e vi äntligen friska och det har gott 2 dygn nu utan att Liam har spytt..
Han får behålla all mat :)
Nu blir det ullared på torsdag om det inte vänder så han blir sjuk igen för då stannar jag hemma med lilleman....
I dag ska jag fram te stan å kolla om jag hittar ngt fint till Liam...
Händer ngt kul för er???
ha d gott
får väl skryta lite jag med hihi liam har fått sin 2:a tand helgen :)
i dag va jag på stan med ngr kompisar å hitta en jätte söt mössa till Liam :) va tvungen att ha knyt mössa då Liam gillar att ta av sig den å slänga ner den på marken kan bli rätt kallt i vinter :)
Ska till stan i morgon osså men då ska jag fika igen med ngr kompisar .. det e skönt att komma ut lite då man har suttit inne med Liam när han var sjuk...
hej hej kikar in lite men e jätte trött nu har vart på stan hela dagen å danne har fått sin farsdag present i dag ...
har ni gjort ngt kul idag???
Snart blir det ullared yippi....
ha d gött töser
han önska sig ett par skor så han fick det :)
japp på tosdag så jag kan inte hänga med på fikat denna vecka heller :(
min systers dotter berätta en gång att hon drömt mardröm för hon grät när hon sov över här så jag frågade på morgonen.. det handlade om att alla i hennes familj fick fika ute men inte hon.... va söt hon är :)
clem- va fint köket blev... är ni nöjda???
har ni gjort ngt kul i dag???
åhh va tråkigt att inte jag kan följa med på fikat men får följa med näta gång