Lidköping med D
Clem:
Inte en chans!! Ska jobba i natt så i morron ska jag sova
Clem:
Inte en chans!! Ska jobba i natt så i morron ska jag sova
Hej tjejer!!
hur har ni det? Jag e helt slut, känner fortfarande av baksmällan efter lördagens bravader! Lär ta det rätt så lungt på fredag, blir ett par öl på sin höjd, alkohol lockar mig inte det minsta efter min kalasfylla i lördags . MEN, det ska bli superkul att ses iaf!
Clem:
Jag är fikasugen, har du lust att komma förbi en sväng när du lämnat Romeo på dagis i morgon?
Clem:
Okej! Vi ses ju på fredag iaf!
Sov så gott töser!!
laban:
Gick o la mig tidigt igår så jag missade helt att du hade skrivit, annars hade jag gärna tagit en fika .
Nu ska jag gå o ta hand om min galnings bajsblöja innan odörerna blir olidliga!
Clem:
Han skiter som far sin... å det e inget å leka med
Clem:
Nepp det ska jag inte o tur är det! för så fort Daniel har klivit upp måste vi börja röja som f*n, har ju visning i morron. Det va därför jag just ville fika på fm i dag .
Hur har du det då?
Laban.
Glömde ju tillägga att jag gärna tar en fika nån annan dag om du har tid o lust!
Mini.
det gör jag gärna! När Daniel har jobbar natt så är jag alltid uppe o iordning tidigt o när bara jag o Samuel är hemma (eller rättare sagt vakna) så blir förmiddagen oftast välldigt lååång.
clem:
Ska åka till stan med Anna medans visningen är. Du får väl ringa till mäklarhuset o anmäla dig då!
Mini:
Vad skönt att det börjar vända med vikten. Vem vet, om ett par månader kanske även du har en liten tjockis .
Berättade Andreas förressten att jag o mitt gäng sprang på han o Felicia på hjärtberg igår?
clem:
Han ska gå o fika med nån kompis, vi tar var sitt barn med oss. Vad är det för jobb som du har sökt?