• elia82

Lidköping med D

Clemenza skrev 2007-11-27 17:41:55 följande:
    vad gör alla en dag som denna?
    Städar som en liten blå! Ska ju ha en visning kl 12 i morgon o sen så ska vi ju ha kalas. Har typ städad o ordnat o donat sen jag klev upp i morses. Är helt slut. Men snart så ska jag krypa upp i soffan o titta på "de desperata" o käka ananas. Måste bara lägga ihop tårtbottnarna först så de hinner "safta" sig o blåsa upp ballonger.

Vad har ni för er i kväll då?
    Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Go morron töser!!
    Va bara tvungen o kika in o tala om att min lille "bäbis" fyller 1 år i dag! . Fattar inte hur fort tiden går, tycker inte det va länge sen som vi far iväg till kss. Tänk att min lille 2,5-kilosklump har blivit stor...på alla sätt o vis .

laban:
    Jag är också helt tokig i att pynta! Börjar alltid tjata i maj, runt min födelsedag. Daniel är lagom trött på mitt tjat vid dethär laget....

• elia82

Mini:
    ÅÅÅ förlåt, det har jag helt glömmt bort! I dag hinner jag inte ringa men kan göra det i morgon om det inte är försent?

Tack för alla GRATTIS-HÄLSNINGAR till Samuel!!

• elia82

Miccca:
    Tycker synd om er! Stackare!!
    Hoppas att alla snart blir bättre.

Clem:
    Tackar!!

• elia82

Kikar in o tackar för fikan förut!
    Ser redan fram emot att ses nästa vecka.
    Kom vi fram till nån dag o tid?

• elia82

clem o Camilla:
    Jag ska med Samuel till bvc kl 10.00 i morgon, han ska få 1-års sprutan så det blir ingen öpnna förskolan för min del!
    Nu har jag adventspyntat. Va tänkt att jag skulle göra det i morgon men jag kunde inte hålla mig längre. Bara gardiner kvar men de tar jag i morgon, tycker det är så tråkigt att stryka.
    Vad har ni för er då??

• elia82

Clem.
    Jag e vaken!
    Va som sagt på bvc med Samuel på fm, gissa om jag blev förvånad när det visade sig att mitt lilla matvrak hade gått ner 50 g. Min knubbis börjar bli smal....

Vad har ni andra för er då?

• elia82

Clem:
    Glad kanske inte är rätta ordet men det är skönt att han stannat av lite. På bvc sa de att han är ju fortfarande större än genomsnittet så det går ju ingen nöd på honom. Det blir ju även lättare för honom att röra sig när han inte är lika tjock.
    Sprutan gick bra, han grät typ 10 sek bara.

Ha det så bra!!

• elia82

Miccca:
    Hur är det med er? Är Vilmer o Amelia bättre, o har ni klarat er från kräksjukan?
    Ni skulle också ha dop i helgen va?
    I dag ska jag åka med 2 boende på jobbet på julfest i 5 timmar, kan säga att jag inte känner mig manad precis. Men jag får ju gratis mat iaf

Ha de gott!!

Svar på tråden Lidköping med D