Lidköping med D
Laban: jo det ska fikas på torsdag, men jag vet inte vart
Jag ska nog ta mig nåt iaf, ska ju ut dagen efter å vill inte vara för trött då!
Får också VARNA alla isf att det e min första gång också sen typ maj-juni förra året! ![]()
Laban: jo det ska fikas på torsdag, men jag vet inte vart
Jag ska nog ta mig nåt iaf, ska ju ut dagen efter å vill inte vara för trött då!
Får också VARNA alla isf att det e min första gång också sen typ maj-juni förra året! ![]()
Haha.. ja jag å Lotta ska gå ut!
har ju inte varit ute sen typ april för förra året eller nåt, minns knappt när det var!
God morgon allihopa!
Händer det nåt kul idag?
Alla: Fika på torsdag kl 10, men vart?
Om vi blir många kanske vi ska ringa å se om de kan hålla några bord till oss!
clem: ja det har du rätt i
ska vi säga där då?
Skriv upp er på listan så vi vet vilka som kommer!
Fika torsdag 22/11 kl 10.00 på Garströms!
Micaela(Tar med Amelia)
clem: hehe vad skoj att han inte hängde på i ditt tempo, du e en riktig maratonlöperska!
Ikväll ska jag lägga mig tidigt för jag ska upp kl 4 å köra till Landvetter å hämta morsan som kommer från Thailand, snacka om att vara död när man kommer hem eller! Bläää
clem: jag ska ha med mig Hille, hennes dotter Jonna e ju med
annars hade det nog aldrig gått, jag som somnar så lätt när jag e trött! Livsfarlig i trafiken!
isak: tors kl 10.00 på garströms!
Tjohoooo nu har vi äntligen fått våran UJ å nu har vi varit ute å provkört! WOW vilken vagn alltså
jättenöjd!
clem: klart du kan få provköra vrå¨låket
men jag e inte jättenöjd med färgen på liggdelen, men jag har en svart också så jag får väl byta till den sen
isak: jag gick upp 12kg med amelia, å 7kg med vilmer men magen var mkt större denna gången. Å det e mkt svårare att få bort den denna gången
blääää för en mage som känns som en dubbel sats med kanelbulle deg
hhahha