• Miccca

Lidköping med D

Angyy: Låter lite halvjobbigt när du inte fick tillräckligt med bedövning.. men skönt att det e över nu iaf, du får lägga in ett kort så vi får se på sötnosen, sen får du komma nån gång framöver när du har kommit in i mammarollen vi vill ju se pyret!

Clem å elia: ja det e banne mig inte skoj alltså,, känns som om vi ska få allt men än så länge *peppar peppar* så har jag å andreas inte kännt nåt.

• Miccca

Minizzen: Lycka till på dopet imorgon!!

• Miccca

elia: amelia e bättre men vilmer e sådär! Han e ju rosslig å så ff, men han har börjat äta lite bättre nu!
    Vi klarade oss som tur var, men vi har ställt in dopet, vågade inte chansa när det var så tätt inpå!
    Ha det så kul på julbordet!

• Miccca

clem: ja verkligen! Hur fasiken skulle man kunna ta hand om två små barn annars?? Sitta med hinken å mata samtidigt? *kliar mig i huvet*

• Miccca

Jag kan på fre fm! Eftersom jag inte vill ta med vilmer då han fortfarande kan smitta så måste det bli nr andreas e hemma!
    Vart ska vi ta det?

• Miccca

clem: jag menar också denna fredagen den 7/12

• Miccca

Mini: det tycker jag låter som en bra idé, man har ju redan massor att tänka på å då kan vi träffas för lunch/fika på stan ist! Så börjar vi om på nytt i januari! Smart idé

• Miccca

Lista på oss som kommer å fikar på fre 7/12!
    Micaela(utan barn)

• Miccca

Lista på oss som kommer å fikar på fre 7/12!
    Vi möts vid Rådhuset kl 11.00:
    Micaela(utan barn)
    Linda ( om Isak är frisk )
    Marie (Samuel)
    Camilla med Liam
    Mia (Leia)
    Jennie (Felicia)

Svar på tråden Lidköping med D