Lidköping med D
Laban: åh fy tusan, klockan fyra är ju mitt i natten
Laban: åh fy tusan, klockan fyra är ju mitt i natten
mini: vad skönt att hon sover så bra när somnar hon för natten?
Angående fikan imorrn, Romeo är lite förkyld, så man får komma hit på egen risk
Miccca: Ok, blir fint det, undra om de två känner igen varandra från dagis
Micccan: kanske ska stå bakom någon träd utanför dagis och kika på vad det är han gör där.
jennsan: välkommen och känn dej som hemma
jennsan: (efter att ha vart och kikat in i ditt krypin) Du är ju riktigt nära mål nu, lycka till! hur känns det?
Minizzzen: vilken lyx njut så länge du kan, en dag *peppar peppar* kanske det vänder.
Inatt har jag haft den värsta natten någonsin med Leia, hon brukar va duktig och sova 22-23 till 8-9 med mat vid 5. Ibland har hon sovit hela natten,.. Men inte inatt *suck* Vaknade minst en gång i timman hela j-vla natten. Inte för att hon var ledsen utan hon vaknade med ett skatt och ett leende. Man kan inte vara piggelin på natten när mamma vill sova
Hej, mysM & Mammas skatt
Ska ta och dammsuga så det är rätt så städat här hemma sen när ni kommer Per flyr i eftermiddag, han vill inte va hemma när det kommer en massa fruntimmer med barn. Han vet vad vi kommer prata om, hehe.
Ang: välkommen, klart det hör till Lidköping
angy: vilken vecka är du I?
elia: får fixa en isolerad lekhage så kan vi sova i eftermiddag Eller så sätter vi Minizzzen på att passa alla ungar eftersom hon får sova på nätterna!
miccca: japps han flyr, skulle till sina föräldrar och fixa nåt hemma hos dem..
hoppas ni tjejer som va här hade det kul, jag hade det jättekul, skönt att bara snacka massa skit, barnen lekte ju riktigt bra oxå
mini: vilken busig izor du har
angy: inte långt kvar nu, efter 20 rullar veckorna på snabbt!
mammas skatt: har inte kollat på de programmet, är rädd att jag fastnar i det om jag kollar. Finns alldeles för många program som man fastnar i
angy: kan oxå rekommendera kss, fött där båda gångerna. som smärtlindring kan jag liksom de andra rekommendera eda, första gången tog sen så bra så jag somnade och vaknade lagom till jag var fullt uppe, tyvärr tog den inte andra gången. Lustgasen var oxå bra, kanske inte hjälpte så bra emot det onda men det hjälpte en andas igenom värkarna + att man blev lite full