Lidköping med D
Tjejer!!
Känns skit-tråkigt att jag inte kunde bli med i dag så jag tänkte höra om ni har tid o lust att ta en fika på stan på onsdag fm eller em?
Tjejer!!
Känns skit-tråkigt att jag inte kunde bli med i dag så jag tänkte höra om ni har tid o lust att ta en fika på stan på onsdag fm eller em?
Clem:
Tack för inbjudan men nja...tror inte riktigt att humlan e min grej, jag hänger hellre på stan .-D
Miccca:
Då är det bara för oss att ha is i magen o hoppas på det bästa i typ 1 v framöver
Nån mer som tittar på idol? Vem vill ni ska vinna? Jag hoppas Amanda vinner!!
Äh, ni förstår ju er inte på musik, visst kan Marie sjunga men det finns ju redan hur många som helst som kan sjunga "fint". Amanda är ju unik, hade jag vart läbb hade hon vart min drömpingla
AMANDa, AMANDA, AMANDA!!!!!!
Å vilken personlighet, klockrena komentarer, när Marie öppnar munnen vill jag helst byta kanal........
Har jag lyckats övertala nån att rösta på Amanda än?
Hallå!!! Vart har ni blivit av?
Jag e visst ensam här ikväll, ensam o övergiven... Men, men jag får väl prata (skriva) med mig själv då! Fan va nervös jag e nu, också ska de ha reklam mitt i allt. Nästan så jag blir lite röksugen men vågar inte puffa efter förra fredagens bravader. Inte har jag tid o spy nu inte
Hoppas, hoppas Amanda vinner!
Ha de gött flickor o pojkar!!!!
MEN VA FAN!!!!!
När ska vi fika nästa gång tjejer???