Lidköping med D
Väkte...det va ett nytt ord för väckte om du inte hängde med
Väkte...det va ett nytt ord för väckte om du inte hängde med
Cam o mini:
Har för mig att Mia kunde vid 15-tiden på torsdag så ska vi bestämma kl 15.00 på torget?
Clem (o alla andra)
Verkar inte va så många som hinner fika denna veckan så vi kanske ska skjuta på det till nästa vecka. Eller vad tycker ni?
Clem:
Tack för det fina julkortet!!
Jag får också skämmas, har bara skickat till den närmsta släkten.
Du får 2 nästa år ist!
Jag blir inte med på mellandagsfikan. Vi ska till Daniels syster o byta julklappar den dagen.
En annan liten fråga! Efter att man tagit in en gran o gett den vatten är det väl så om den inte "dricker" mkt då så har man köpt en dårlig (typ död) gran?
Nån granexpert här??
Laban:
Nepp, det har jag inte å inte har min kärring till man nån såg heller. Får vänta på att pappa slutar jobbet så får väl han komma hit o utföra operation granräddning.
Får man för att man ska va enveten o ha en RIKTIG gran....
Clem:
Va go han e!
Från det ena till det andra, nu har pappa vart här o snittat granen så nu e det bara o hoppas på det bästa!
Passar även på o tacka för nyårsinbjudan, men tror nog att jag blir hemma. Är så jobbigt att va ensam med båda barnen så det känns lättast att stanna hemma. Men tack ändå!
Vi köpte faktiskt en blågran ändå. stod o dividerade med granförsäljarna o de hade aldrig hört att det hänt någon direkt olycka i baernfamiljer som hade haft blå/silvergran så vi chansade. Har grinden framför granen för säkerhetens skull när Samuel är vaken.
Isak: Nej, de är absolut inte farliga att ha inne, det är bara farligt om du får för dig att äta upp granen . Å det hoppas jag att du (o resten av familjen) låter bli
Hej hej...
Hur har ni det?
Själv så ska jag åka o jobba om en kvart, har ingen vidare lust!! Är trött redan nu o värre lär det väl bli...
Jag är också så gott som klar, har precis städat men får väl ta golven en extra gång på söndag. Det enda som e kvar e att handla liteo det ska jag försöka att hinna med i morgon.
Kan även medela alla att min gran lever o mår bra, han blev bättre efter omsnittningen. Han e sååå söt!!
Ha de gott....
Isak:
Testade du att göra kolan eller?