Lidköping med D
mini: ja det blir nog en bra stund om jag känner oss rätt
mini: ja det blir nog en bra stund om jag känner oss rätt
clem: usch vad jobbigt,, hoppas för eran skull att det inte e det! vet hur jobbigt det är!
clem: ja så länge han inte visar några tecken på förkylning så får han vara där, men du får inte ta in Leia hos de.
angyy: synd att du inte kommer, men det får bli nån annan gång framöver
clem: nej då trot jag inte det ska vara någon fara, oftast smittar det ju bara till barn under 2 år, å e de över så blir det oftast bara en förkylning man märker av.
Vilmer e inte nåt förkyld längre men det rosslar ff ganska mkt i halsen vissa tider på dygnet, men han sover bra igen iaf å äter ganska bra.
clem: ja sovandet har funkat ett tag men mten har det ju varit rejält struligt med, får se på onsdag vad han väger då!
elia: ja du kan ju vara smittbärare, å nu vill vi inte ha det en gång till hehe! Så om det inte gör dig nåt så ses vi gärna en annan gång
clem: ja verkligen! Hoppas hon äter lite bättre idag nu då, de blir ju så lätt uttorkade när de e så små, ha koll på att hon kissar bara!
clem: då kan hon vara på väg att bli uttorkad, så försök att få i henne så mkt vätska som möjligt! Å märker du att hon int ekissar alls eller mkt mindre än vanligt så åk in igen!