• Miccca

Lidköping med D

Laban: jo det ska fikas på torsdag, men jag vet inte vart

Jag ska nog ta mig nåt iaf, ska ju ut dagen efter å vill inte vara för trött då!
    Får också VARNA alla isf att det e min första gång också sen typ maj-juni förra året!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca

Haha.. ja jag å Lotta ska gå ut! har ju inte varit ute sen typ april för förra året eller nåt, minns knappt när det var!

• Miccca

God morgon allihopa!

Händer det nåt kul idag?

• Miccca

Alla: Fika på torsdag kl 10, men vart?
    Om vi blir många kanske vi ska ringa å se om de kan hålla några bord till oss!

• Miccca
    Garströms eller Söderströms kanske??
  • Miccca

clem: ja det har du rätt i ska vi säga där då?
    Skriv upp er på listan så vi vet vilka som kommer!

Fika torsdag 22/11 kl 10.00 på Garströms!
    Micaela(Tar med Amelia)

• Miccca

clem: hehe vad skoj att han inte hängde på i ditt tempo, du e en riktig maratonlöperska!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt för jag ska upp kl 4 å köra till Landvetter å hämta morsan som kommer från Thailand, snacka om att vara död när man kommer hem eller! Bläää

• Miccca

clem: jag ska ha med mig Hille, hennes dotter Jonna e ju med annars hade det nog aldrig gått, jag som somnar så lätt när jag e trött! Livsfarlig i trafiken!

• Miccca

isak: tors kl 10.00 på garströms!

Tjohoooo nu har vi äntligen fått våran UJ å nu har vi varit ute å provkört! WOW vilken vagn alltså jättenöjd!

• Miccca

clem: klart du kan få provköra vrå¨låket men jag e inte jättenöjd med färgen på liggdelen, men jag har en svart också så jag får väl byta till den sen

isak: jag gick upp 12kg med amelia, å 7kg med vilmer men magen var mkt större denna gången. Å det e mkt svårare att få bort den denna gången blääää för en mage som känns som en dubbel sats med kanelbulle deg hhahha

Svar på tråden Lidköping med D