• Miccca

Lidköping med D

clem: ja gör det,, jag gör det varje kväll nu innan jag ska lägga mig, å det hjälper jättebra även om det känns löjligt!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca

elia: hmm ja hur ska jag förklara,, jag å mia e ju livrädda för spöken å då kan man föreställa sig själv i en bubbla å typ tänka bort de rädda tankarna låter kokko men det funkar iaf! hehe

• Miccca
    elia: haha skulle nog också behöva ha en nattlampa.. kanske ska köpa en rosa barbapappa lampa å skylla på amelia jag kan förklara "bubblan" lite mer nästa gång vi träffas.

På tal om det, ska vi fika nåt nästa vecka eller blir det för nära inpå jul??
  • Miccca

HAha jag måste bara berätta.. har suttit här vi datorn en stund nu ikväll å barnen la sig tidigt, men helt plötsligt vid typ 23.15 hör jag amelia börja hosta lite sen strax därefter så sätter hon på sin cd-saga hon e bra rolig hon!! bamse på höd volym med massa sång så grannarna undrar väl vad vi håller på med på kvällarna!

• Miccca

Elia: du får gratta Alicia e ni friska nu?

• Miccca

Här e jag iaf.. har haft en lugn dag idag (NOT) amelia har feber å vilmer e inte speciellt nöjd! Fast som tur e så har ju amelia en mormor som e snäll å ville ha henne iaf så nu sitter jag här med vilmer som sover för tillfället å en sambo som ska på julbord md jobbet inkl alkohol!! Skoj va?? jaja jag får nog göra en bauta bubbla ikväll

Vad ska ni andra göra ikväll??

• Miccca
    Mini: ja det undrar jag också.. varför ska vi sitta hemma å dega å de har roligt.. blää!
    Jag har inte en aning vad jag ska göra,, amelia e ju hos sin mormor å jag sitter här å blegar, börar bli hungrig nu när clem nämde tacos e sugen på kinamat.. mums!!

Har nån nåt knep för att slippa ha tråkigt när man sitter själv?
  • Miccca

isak: skulle de sätta igång dig eller??
    inte skoj att ha massa att göra när man kommer hem från BB, så det e väl lika bra att få det gjort nu innan, man vet ju aldrig när bebisar behagar att komma ut
    hoppas du slipper kräksjukan nu då.

• Miccca

ja okej.. hoppas den vill ut lite tidigare då

• Miccca

nej det vore väl ganska tråkigt att ligga där på jul!

Svar på tråden Lidköping med D