Lidköping med D
clem: ja gör det,, jag gör det varje kväll nu innan jag ska lägga mig, å det hjälper jättebra även om det känns löjligt!
clem: ja gör det,, jag gör det varje kväll nu innan jag ska lägga mig, å det hjälper jättebra även om det känns löjligt!
elia: hmm ja hur ska jag förklara,, jag å mia e ju livrädda för spöken å då kan man föreställa sig själv i en bubbla å typ tänka bort de rädda tankarna låter kokko men det funkar iaf! hehe
HAha jag måste bara berätta.. har suttit här vi datorn en stund nu ikväll å barnen la sig tidigt, men helt plötsligt vid typ 23.15 hör jag amelia börja hosta lite sen strax därefter så sätter hon på sin cd-saga hon e bra rolig hon!! bamse på höd volym med massa sång så grannarna undrar väl vad vi håller på med på kvällarna!
Elia: du får gratta Alicia e ni friska nu?
Här e jag iaf.. har haft en lugn dag idag (NOT) amelia har feber å vilmer e inte speciellt nöjd! Fast som tur e så har ju amelia en mormor som e snäll å ville ha henne iaf så nu sitter jag här med vilmer som sover för tillfället å en sambo som ska på julbord md jobbet inkl alkohol!! Skoj va?? jaja jag får nog göra en bauta bubbla ikväll
Vad ska ni andra göra ikväll??
isak: skulle de sätta igång dig eller??
inte skoj att ha massa att göra när man kommer hem från BB, så det e väl lika bra att få det gjort nu innan, man vet ju aldrig när bebisar behagar att komma ut
hoppas du slipper kräksjukan nu då.
ja okej.. hoppas den vill ut lite tidigare då
nej det vore väl ganska tråkigt att ligga där på jul!