• Miccca

Lidköping med D

haha ja tänk om det vore så
    oj jösses vad många kalas, vi skulle gentligen på 2 nu innan jul men det e samma familj så nu efter typ hundra år så har de kommit på att de kunde slå ihop det till ett när det bara skiljer nån vecka emellan!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca

kanske inte ska nämna detta här, men idag fick vi rejäl sovmorgon då jag å vilmer vakande 10 å sen fick vi väcka amelia fattar inte hur länge hon kan sova hon la sig ändå strax innan 20 å vilmer la sig strax innan 21!

• Miccca
    elia: hehe ja men då sover ju knappt vilmer nåt på dagen, max 3 timmar sammanlagt å amelia max 2 timmar!
  • Miccca
    isak: för mig gick det också bra med deras papper

elia:haha ja jag tror inte han sover bättre på dagarna så då får jag vara med ett tag till i erat gäng då

laban: ja det kan vi göra, antingen tidigt på fm så jag hinner hem innan andreas börjar jobba eller på ons eller tors när amelia e på dagis vad tycker du??
  • Miccca
    elia: haha ja jag önskar att han kunde sova lite mer på dagen, men 13 timmar på natten e ju helt klart godkänt

clem: ja i vissa fall e det nog bra med RS.. annars hade du nog fått amma några månader till på natten. Nu kan du ju få sova, skönt va?? hehe
  • Miccca
    laban: ja det blir väl bra,, vilken tid då??

Clem: tack för det jättefina julkortet,, nu skäms jag massor för jag inte har skickat nåt!
    Får ta det nästa år
  • Miccca
    laban; jag ska på utvecklingssamtal på dagis kl 10 men antingen senare eller på fredag, vilket passar dig bäst??
  • Miccca
    laban: hmm ja vad kan det ta det där samtalet? har inte en aning.. men senast 11 antar jag. sen bör jag vara hemma till 13 blir det för kort tid tror du?? annars kanske vi kan ta det imorgon kl 10?
  • Miccca

jag hinner inte heller på torsdag, så vi kanske ka ta en tur på stan när det e mellandagsrea å avsluta med fika så vi shoppingtokiga mammor blir mätta på fler än ett sätt!! hehe

• Miccca
    Mellandagsfika å shopping
    vilken dag passar bäst 27/12 el 28/12??
Svar på tråden Lidköping med D