• Miccca

Lidköping med D

mini: hhhaahahaha.. ja jag e grymt uttråkad! Bläää.. har du nåt förslag??

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca

clem: ska  ni åka nånstans??

ja vi får kanske ta å göra det..

• Miccca

mini: nästa gång det blir nåt sånt här så får vi träffas tycker jag, så slipper vi sitta själva iaf

• Miccca

clem:jahaja,, vad kul för honom! Nää jag förstår vad du menar.. man blir ganska osocial när de har RS.

• Miccca

elia: åh fy,. ja jag kan inte säga att jag e avundsjuk direkt
    hur lyckas man spruta ner hela rummet med julmust??, han måste ju ha skakat flaskan typ 1000 ggr!! å välling på golvet.. stackare!

• Miccca

elia: haha vilket pucko!! gud vad gott det lät med mousse tårta! får nog testa det nån gång.

• Miccca

laban: jag vet en i våran föräldragrupp som fick nå medel utskrivit till sin son.. han sov verkligen aldrig.. å lyckades de få honom att sova så fick de ligga brevdvid hans säng hela natten å hålla om honom. men jag e helt säker på att hn sov jättebra efter att han fick medlet! så hopp finns fortfarande!

• Miccca

elia: HÄÄÄÄÄÄR e jag
    vad gott med fika, jag some  så sugen., fast det e jag ju jämt inte undra på att man ser ut som dumbos mamma!!

• Miccca

clem:skönt att bubblan fungerade bra, att du hade en lampa där nere e ju inte så farligt bättre det än hela huset

• Miccca
    elia:´haha ja jag skulle nog inte väga mig förrän om några dagar efter en sån helg
    idag har vi varit å handlat några julklappar till amelia, försökte även hitta nåt bra till Vilmer, men hittade inget bra! Hmm.. imorgon ska vi på kalas så då blir det till att moffa, fy fan en kommer ju rulla fram efter nyår
Svar på tråden Lidköping med D