Inlägg från: Mia med 2 |Visa alla inlägg
  • Mia med 2

Lidköping med D

elia: vi fick 2500, bättre än inget iaf

miccca: kul, då kanske man får prova att köra vrålåket någon dag då?

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Mia med 2

isak: ja, och sen mycket svårare att bli av med skiten sen oxå. *suck*

• Mia med 2
    En lista på oss som kommer på tacokvällen:
    Mia (finare så)
    Camilla
    Marie
    Melina07 (min kompis)
    Micaela
    Jennie W
    Jennie T
    Johanna (en kompis till camilla)
    Solveig (Mias svägerska)

Miccca: var det brun den va liggdelen?

Camilla: jag går fram, Per får hämta Romeo. ska jag kila förbi dej vid halv tio? du bodde väl vid humlan nånstans?

Imorrn ska jag bli av med ännu en visdomstand *nervös* Tänk lite extra på mej strax efter tio imorrn
  • Mia med 2

camilla: blir bra det. hue vad nervös jag är nu Fot i munnnen

miccca: men det är ju inte länge han kommer ha liggdelen, hade vart värre om du var missnöjd med sittdelen

huva, nu är jag nervös. sprang en löprunda förut i morse för att koppla bort mina sinnen, men så fort jag kom hem blev jag nervös igen.. varför ska man va nervös för att gå till tandläkaren?

• Mia med 2

Gah är så irriterad, tandläkarn skulle dra ut en tand (gick galant) och sen laga en annan och sen när hon hade lagat den tanden och var klar sa hon att hon hade lagat en tand till precis bredvid. vilket resulterade i 850kr extra. Skitkul att pröjsa 2400:- en vecka före löning.. *morr* Har bedövning i hela käften och kan bara slöddra fram några ord... *suck* stackars mej

elia: ja hur gick det med emilia? hoppas ann borstar tänderna bättre på ungen nu

isak: vad hände med er förra vovve?

• Mia med 2

lena: fredag kl:18, ska du komma?

• Mia med 2

lena: japps nu på fredag, alltså i övermorgon

• Mia med 2

lena: vad kul!

• Mia med 2
    Här e listan för vilka som kommer på fikan imorgon kl 10.00 på Garströms:
    Micaela (tar med Amelia)
    Jennie (Felicia)
    camilla (Liam)
    Maria (melina)
    Linda
    Mia (Leia)

Vart tog den förra fika-listan vägen? *fundersam*

Mini: träffade du inte Solveig på bröllopet?

Camilla: är du själv som ska pyssla hos jennie? isf så kan du hänga med fastän Per skjutsar ut mej för då ryms vi i bilen. jag tar bilen fram imorgon för jag ska handla på vägen hem..

Hör och häpnad Leia sover Fast hon vaknar säkert lagom till jag ska ta och natta Romeo.. nu sitter han på golvet och exprementerar med sin dator (läs stoppar in kort (mitt coopkort m.m.) i cd-romen.. orkar inte säga till honom att så får han inte göra. fast varför skulle han inte få göra så? det är ju bara att laga datorn om den pajar
    Per kommer väl hem om sisådär 3h och då hoppas jag att båda barnen sover.

Ser fram emot fikan imorn. ska bli kul att träffa er alla! en stor ljuspunkt i min rättså trista vardag, hur kul är det egentligen att sitta hemma hela dagarna.  vill hitta på saker Elia hur blir det förresten med vår tågresa? Romeo pratar massor om det
  • Mia med 2

elia: efter nyår tar vi det oj, låter som att ni verkligen har fullt upp. fyller Daniel eller vem tillägnas det tredje kalaset till. kan tyvärr in te fika på söndag, ska till göteborg

miccca: kanske får fika lite oftare då

isak: ja absolut, jag brukar räkna ner timmarna till när han kommer hem...

vi blir många imorrn, tror ni de har så många barnstolar?

Leia vaknade förut som jag misstänkte. Men nu sover båda barnen.. lagom till Per kommer traska in genom dörren *suck*

Svar på tråden Lidköping med D