Lidköping med D
elia: vi fick 2500, bättre än inget iaf
miccca: kul, då kanske man får prova att köra vrålåket någon dag då?
elia: vi fick 2500, bättre än inget iaf
miccca: kul, då kanske man får prova att köra vrålåket någon dag då?
isak: ja, och sen mycket svårare att bli av med skiten sen oxå. *suck*
camilla: blir bra det. hue vad nervös jag är nu
miccca: men det är ju inte länge han kommer ha liggdelen, hade vart värre om du var missnöjd med sittdelen
huva, nu är jag nervös. sprang en löprunda förut i morse för att koppla bort mina sinnen, men så fort jag kom hem blev jag nervös igen.. varför ska man va nervös för att gå till tandläkaren?
Gah är så irriterad, tandläkarn skulle dra ut en tand (gick galant) och sen laga en annan och sen när hon hade lagat den tanden och var klar sa hon att hon hade lagat en tand till precis bredvid. vilket resulterade i 850kr extra. Skitkul att pröjsa 2400:- en vecka före löning.. *morr* Har bedövning i hela käften och kan bara slöddra fram några ord... *suck* stackars mej
elia: ja hur gick det med emilia? hoppas ann borstar tänderna bättre på ungen nu
isak: vad hände med er förra vovve?
lena: fredag kl:18, ska du komma?
lena: japps nu på fredag, alltså i övermorgon
lena: vad kul!
elia: efter nyår tar vi det oj, låter som att ni verkligen har fullt upp. fyller Daniel eller vem tillägnas det tredje kalaset till. kan tyvärr in te fika på söndag, ska till göteborg
miccca: kanske får fika lite oftare då
isak: ja absolut, jag brukar räkna ner timmarna till när han kommer hem...
vi blir många imorrn, tror ni de har så många barnstolar?
Leia vaknade förut som jag misstänkte. Men nu sover båda barnen.. lagom till Per kommer traska in genom dörren *suck*