Lidköping med D
camilla: ja riktigt skönt. nu är det tyst där nere så jag tror att han lyckats
camilla: ja riktigt skönt. nu är det tyst där nere så jag tror att han lyckats
laban: okidoki, räknar med henne, i annat fall får vi desto mer att äta
laban: jo lite blandade julklappar, hann precis hem lagom till att laga mat så per hann äta mat innan jobbet... kan man se huset på hemnet.se?
camilla: räcker med att du dyker upp vid fem
mini: ok, kanske bäst. annars kanske han glömmer av henne
va på läkarundersökning idag med Leia, allt var bra förutom att hon inte går upp tillräckligt i vikt. nu ligger hon en kurva under den hon brukar följa..
lena: de sa inte så mycket mer än att jag ska fortsätta mata henne och de tyckte det var bra att jag dragit ner på amningen till kvällen-natten. men däremot skulle hon dit strax före jul igen för att se så att hon gått upp mer. kanske *håller tummarna* att hon fått Per gener ändå, Lång och smal eller iaf kort och smal, hehe.
visst är det skillnad, det blir helt tomt hemma när ena barnet är borta och man hinner göra så mycket mer. den där nissen som säger att det inte är någon skillnad mellan ett och två barn skulle jag vilja träffa
huva, läste en tråd nu "Hur var era flytningar en vecka innan bim". Usch så äckligt, vem vill vet nåt sånt?
lena: äter oxå godis idag, jag och elia var ju och handlade förut idag... 22cm är inte liiite det, hur gammal var han då?
mini: det snöar här oxå
kasst tangentbord, tror batterina börjar ta slut eller nåt. copy/paste *suck*
en annan vaknade av att det var världskrig här hemma, åh jag är så bakfull, fortfarande...
ska upp tidigt imornbitti för vi ska till göteborg.
elia: är väl min tur, torsdagförmiddag går fint att ha fika här hemma hos mej.
mini: vill du ha fikan hos de så hojta till, annars tror jag det är min tur eftersom jag började sist..