• elia82

Lidköping med D

Clem:
    Samuel brukar lägga sig runt 19.30 men i morses fick vi sovmorgon . Samuel sov ända till 6.20 också sov han hela natten för alldra första gången1 Nu får vi bara hoppas att det håller i sig.

Vad har ni haft för er i dag då tjejer?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Miccca o clemenza:

På förmiddagen va jag så rastlös så jag o Samuel gick hem till Mickis en stund. Sen hämtade vi Alicia på dagis o sen gick vi hem o åt mat. Kl 16 mötte jag Ida på stan, vi gick o tog en kopp te o sen handlade jag lite julklappar till barnen. Väl hemma igen va det dax att göra barnen iordning för kvälle. Nu har Samuel precis lagt sig o Alicia ska lägga sig om ca 10 min.

• elia82

Miccca:
    Har ju glömt att fråga hur det blev med stavningen, blev det Vilmer eller Wilmer?

• elia82

Tack själva!
    En stund efter att ni gått hörde jag att Alicia va i hallen o grejade. Då hade hon klättrat upp på en stol o stod o rotade i nyckelskåpet. När jag frågade vad hon höll på med svarade hon: Jag ska bara ta med mig en nyckel för jag ska gå hem till Mia nu. Då säger jag: men det är snart natt o då ska ju du sova. Alicia: Men mamma, jag tänker sova hos Mia i natt.

Det va ord o inga visor där! Jag fick locka med att hon ska åka o bada i morgon för att få henne på andra tankar

Ha en trevlig kväll tjejer, vi hörs i morron!!

• elia82

Onsdag eller torsdag passar bra för mig med fast helst på em om ni kan då?  När Daniel jobbat brukar han gå upp ca 14.30 o då brukar vi äta. Det är därför jag är så välldans förtjust i att ses vid 16-tiden om ni inte märkt det redan .

• elia82

Mini:

Det blir superbra!!
     Ha det så trevligt hos Terese i kväll!

• elia82

God kväll  tjejer!
    Hur har ni det på lördagskvällen?
    Själv sitter jag på jobbet o här är det superlungt!

clem. såg först nu att du frågat om handling igår, bättre sent än aldrig .

Ha det gott tjejer!!!

• elia82

Kikar in o säger god natt!!
    Ska snart gå o lägga mig, Samuel sov ca 2 timmar i natt så jag e mer än trött!!!
    Var är alla i dag? Har vart dött här inne hela dagen.

Välkommen Camilla86, hoppas du ska trivas

• elia82

Micca: Det blev lite fel där! JAG sov i ca 2 timmar. Jag somnade runt midnatt o Samuel vaknade 01.45 o efter det sov han i stort sett inget. Han somnade till lite runt 06 men vaknade typ direkt. Kan lova att jag inte kännde mig vidare manad att ge mig av till jobbet i morses.....
    Tråkigt att du inte blir med till Jennie, men det ska bli kul att hälsa på hos er veckan därpå!

camilla86:
    jag håller tummarna för oss båda att våra små killar sover bra i natt!

• elia82

Oj!
    Såg precis att jag "sa" godnatt till er för en timma sen, va tiden springer iväg när man sitter framför datorn.

Svar på tråden Lidköping med D