• Miccca

Lidköping med D

Lena: vad skönt att han verkar bli bättre!

Alla: nu har jag fått en konstig idé att Vilmer ska heta Wilmer istället.. hmm hur ska jag göra??

jag som hade svårt för att ens komma på vad han skulle heta,, kunde jag injte funderat ordentligt då.. gaaah jag blir tokig på mig själv!!
    ~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca
    cam: ja det vet jag , men hur ska jag göra med namnet! ska jag ha kvar V eller byta till W
  • Miccca

Clem å elia: jag vet inte  varför,, har bara kommit på att jag tycker det ser finare ut med W, men kan inte bestämma mig! Hälften av hans julklappar igår stavades ju med W, å då blev jag förvirrad.. gaaaaah!

jaja nu ser jag fram emot lite shopping på torsdag! Fast inget till barnen,, HERREGUD hur kan de vara så bortskämda! Vi hade med oss 6 stooooora IKEA påsar å 2 stora plastpåsar med oss hem med bara klappar till barnen! My god!! jag som lovade mig själv att de inte skulle bli bortskämda!

• Miccca

Amelia har fått vattkoppor jobbigt som f*n! Men hellre nu än när hon blir äldre. Frågan e hur man gör för att skydda lillebror?, eller det kanske e lika bra att han får det så har vi ju gjort våran del sen..

• Miccca

elia: ja jag kommer säkert också köpa nåt fast de inte behöver det man kan ju inte låta bli! hehe

• Miccca

elia:
    ja det blir lätt så,, eftersom jag e storlek fetso så brukar jag inte hitta nåt till mig å då bir det dubbelt så mkt till barnen

clem:
    jaha e det det.. ja vi har beställt hem blankett för namnbyte nu iaf så får vi se hur vi gör
    ja än så länge har hon 12-15st men de verkar inte ha börjat klia än så då kanske det vore bättre att både har det.. jag har ju tavegyl hemma om hon skulle få klåda som tur e!

• Miccca

elia:
    ja vi har ju all världens otur! Kan vi drabbas av nåt mer nu? men men vi får hoppas att detta stärker barnen så att de aldrig e sjuka sen när de blir äldre!

Hmm strandad val, det känner jag igen

• Miccca

clem:
    haha ja jag funderar på det! Mne till slut så tröttnar jag för jag dricker bara choklad å choklad/mint smaken nån jordgubb kan gå bra!  Men jag måste ju åtminstone bli storlek halvtjock

Nu ska jag passa på att lägga mig, man vet ju aldrig hur natten blir nu när amelia e sjuk!
    GO´natt alla!

• Miccca

elia:
    vi har samma problrm med vilmer att han blir tät på natten men nu har vi satt under två stora kattmatsburkar under å det funkar jättebra! Nu kommer han upp mkt högre.. vi har även sovpuckar men de har amelia på sin säng så denna lösning funkar lika bra å blir billigare dessutom

clem:
    ja den e klart godast,, man får la försöka stå ut!

• Miccca

det e så jobbigt för de när de e så täta.. de kan ju inte direkt snyta sig eller nåt!

Ser inte ut som om jag kan följa med imorgon heller om det inte sker mirakel här idag! Sambon har blivit magsjuk.. ska det aldrig vara nog

Svar på tråden Lidköping med D