Inlägg från: Mia med 2 |Visa alla inlägg
  • Mia med 2

Lidköping med D

elia: trist, får hoppas att du slipper magsjukan!

lena: ta och kolla upp det ändå.

Idag har Leia varit riktigt duktig, till frukost drack hon 170ml välling! med tanke på att jag bara fick i henne 60ml på hela dagen igår, så är detta ett stooort framsteg!
    Per tog Leia hela natten så jag är rättså utvilad, däremot är inte Per det, så nu ligger både han och Leia och sover. Romeo är på dagis, så det är lugnt här hemma. iaf en liten stund.

gör alla idag då?

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Mia med 2

Miccca: ja absolut. läskigt att se på när de är så sjuka, när man inte kan göra så mycket åt det..

Fika hos Micaela ons 12/12 kl 11.00
    Micaela
    Mia (kankse att Romeo blir med oxå)

• Mia med 2
    Fika hos Micaela ons 12/12 kl 11.00
    Micaela
    Mia (kanske att Romeo blir med oxå)

rättstavat
  • Mia med 2

miccca: händer om hon inte kissar så mycket?

• Mia med 2

miccca: ok, kanske får åka in igen då. hon har inte kissat på hela natten

• Mia med 2

miccca: kollade Leias blöja nu och då har hon kissat endel. avvaktar lite. så får vi se hur det blir *hönsmamman mia...*

• Mia med 2

miccca: hon har gjort nummer två nu och det måste ju betyda bra.

angyy: mums vad gott gör lite till mej med

Leia fick ju för sig att mamma inte fick äta jordgubbar på midsommar, jag har aldrig vart så sugen på jordgubbar som jag var i somras..

• Mia med 2

angyy: vänta bara tills du får nr2, då är det inte lika lätt att gå ner. åh nej då jag är inte avundsjuk *känn min ironi*

bobbenn: välkommen, känn dej som hemma vill liksom de andra kunna spana in din presentation

mini: gör det bara för att va på den säkra sidan.

miccca: kommer bara en liten stund imorrn då jag ska hämta Romeo på dagis klockan tolv..

Romeo somnade klockan åtta idag stor skillnad emot igår då han somnade tjugo i elva.. Leia är relativt pigg och kryper omkring här nedanför. snart tröttnar hon väl..

• Mia med 2

angyy: jag har aldrig vart på nåt speciellt möte men däremot har barnmorskan ringt och vi har diskuterat över telefon. men det var typ nån vecka efter förlossningen

• Mia med 2

miccca: tack för fikan förut, synd att jag inte kunde stanna längre.. nu sover alla här hemma..

Svar på tråden Lidköping med D