Inlägg från: Mia med 2 |Visa alla inlägg
  • Mia med 2

Lidköping med D

mini: var mer jag som hittade dej va? ja, och alla bilar som stod huller om buller. *galet*

Idag har min lilla sjukling varit lite piggelin. känns som om det vänder liiiiite. Smyckar mitt inlägg med en fin bild. Tycker fler borde smycka sina inlägg

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Mia med 2

Hör och häpna, Leia har fått sin första tand.

• Mia med 2

vart håller alla hus? jag har tråkigt....

• Mia med 2

elia: ja det gör hon.  det är hon som ställt sig där själv ja, sisådär 7 månader tidigare än Romeo

laban: åh NEJ, får verkligen hoppas att det inte är rs. kan förstå att du kommer sakna vovven, men det är ändå skönt att få det ur världen (kasst ordval i know)

lena: per brukar alltid somna när han lägger Romeo.

miccca: inatt jobbar Per så jag ska göra mej en bubbla sen hade jag tänk

• Mia med 2

miccca: man kanske är ännu löjligare när man tror att det finns ett monster under sängen... så här ska det bubblas

• Mia med 2

elia: då får du hänga med på var-inte-längre-rädd-för-monster-kurs som jag och miccca ska gå på

• Mia med 2

Mini: välj en bild i ditt galleri, klicka på bilden så den blir stor, högerklicka och välj <kopiera> (ctrl+c) gå till tråden, klicka i redigeringsrutan och välj <klistra in> (ctrl+v)

vi flyttade ut till landet, mattias hade till och med grusväg till sitt hus, och inte hjälpte det. jag var livrädd ändå. Tur att stan kom till landet

camilla: söt han är Liam

Miccca: vad sött!

elia: Grattis Alicia! Fick hon nåt kul i present?

Jag kan bara fika på stan på fredag i nästa vecka. Eller väldigt sent på eftermiddagen på torsdagen...

• Mia med 2

elia: Det var mycket saker hon fick vi åker först till svärföräldrar på förmiddagen någongång. Sen efter 14 åker vi till mamma. (hon slutar jobbet två) Är hos mamma en stund för att sen åka tillbaka till svärföräldrarna och stanna till sent på kvällen. Hur ska ni göra?

• Mia med 2

mini: har förresten slutat amma Leia, hon äter inte på natten längre.

• Mia med 2

elia: jag hade kunnat göra tårta får halva priset till dej, dock inte lika fina men ändå

Svar på tråden Lidköping med D