• elia82

Lidköping med D

Clem:
    Nu såg jag att du också vart inne en sväng. Vi kunde ju nästan ordnat en mammaträff i natt med våra envetna små bråkstakar! Får börja ses på nätterna istället om det ska fortsätta såhär .

NU SKA JAG GÅ O LÄGGA MIG!!!!
    "GO NATT" FÖR 3:DJE GÅNGEN I KVÄLL

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Hej hopp!!

Kikar in o säger go morron!...eller go natt...vet inte riktigt hur man ska vända på det
    Samuel har vart vaken sen 00.40 så jag inte sovit nåt i stort sett o Daniel jobbar i natt....tycker lite synd om mig själv

• elia82

Men Miccca! Du kan väl inte gå o lägga dig nu, då missar du ju PRISON BREAK Å DET GÅR JU INTE!!!!!

• elia82

Synd bara att det ska va så satans mycket reklam, får ju springa som en jojo mellan tv:n o datorn

• elia82

Måste bara tala om att vi (igentligen Daniel, men jag säger vi, han kan ju inte få ta åt sig all ära själv ) kommit på varför Samuel vart skogstokig i några nätter. Det va så enkelt som så att det enda han ville va att få sova i sin egen säng. När han vaknar på natten tar jag alltid över honom till oss, så även i natt. Som vanligt blev han helt tokig rätt snart. efter attt han hållt på o ylat i ca 40 min så provade Daniel att lägga honom i sin säng o "buffa" lite på rumpen, o vips! Lungn som en filbunke!!
    Så nu är det problemet löst......får vi hoppas iaf!

Mini o clem:
    Utsikterna ser mörka ut för i morgon. Har fortfarande inte Lyckats hitta barnvakt åt Alicia. Men skam den som ger sig, jag ska fortsätta att leta

Vad händer i dag då tjejer? Va mysigt med frost ute. Nu får jag ännu mer julabstinens

• elia82

Clem:
    Har ju ingen barnstol till Alicia om hon också skulle bli med + att hon säkert skulle bli VÄÄÄÄLDIGT rastlös när inga stora barn är med . Men jag ska jobba på det så får vi se vart det slutar.
    Vad är det för middag du ska på?

• elia82

Det va jättesnällt tänkt men jag är rädd att Alicia inte vågar det. Hon är ju en liten fegis! Också är han ju kille oxå= jätte läskigt!!! .-D

• elia82

Va skönt att jag inte är ensam om att va jultokig!
    Brukar börja längta i maj, runt min födelsedag så Daniel är mer än lagom trött på mitt tjat vid dethär laget.
    Har redan hunnit handla endel julgrejer bla: 2 par nya gardiner, röda panellängder till köket o vita med frostade hjärtan till sovrummet. 2 ljuslyktor , påslakan med tomtar på, och 9 julklappar. skämms lite att erkänna men jag har tom lyckats lura Daniel att byta ut våran blå höganäs sevis mot en mörkgrå. Har kommit på att det kommer bli MYYYCKET finare att duka med rött o grått än med rött o blått ....Är man jultokig såmär man!

Har ni sett jultrådarna här på Fl förressten? Finns en med massor av roligt julgodis, mat o bak i.

Miccca: Så kan det säker va. Men jag lovar, han lär få vänta länge innan han får bli storebror!!!

• elia82

Vi ska absolut ha en äkta gran! Hade plastgran förra året, kännde att jag orkade inte fixa med riktig gran när Samuel va typ nyfödd. Men det va första å sista gången, känndes inte som en riktig jul. Finns det nåt mysigare än att kliva upp på  julaftons morgon å det luktar gran......längtar halvt ihjäl mig nu....

• elia82

Mini:
    kruxet är att jag skulle ju åka med Mia o det finns inte brnstolar så att det räcker.
    hur är det annars då? Allt bra med dig o prinsessan?

Svar på tråden Lidköping med D