• elia82

Lidköping med D

Clem:
    Man måste ha speciella fästen i golvet som Ford har kopplat in till våra stolar, tyvärr!
    Jag får nog acceptera att det blir ingen fika för mig i dag utan en ensam eftermiddag med 2 vilda barn ist, jättekul .
    Men Michaela skulle ha det hos sig nästa vecka va? Då borde jag kunna komma, dit är det ju gångavstånd .
    Ni får ha det så trevligt i eftermiddag!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Camilla86:
    ETT STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!
    Hoppas du får en bra dag!

Här händer det inte så mkt i dag. Skulle fikat med Mia o Jennie men kunde inte fixa barnvakt (Daniel jobbar) så då blir det svårt att ta sig dit. Får väl ta o städa eller nåt istället

• elia82

Mini o clem:
    Ja det är tråkigt, men men så kan det bli!
    Hoppas vi kan ses nästa vecka ist.
    Har pratat med Veronica o hon kunde ses i em så då slipper jag o barnen sitta själva hela em iaf, skönt det!
    Ha det så bra !!!!

• elia82

Clem:
    ÅÅÅ det va väl typiskt! Just när man gett upp o hittat på nåt annat istället som kommer lösningen. Så typiskt, men hoppas att vi alla kan ses nästa vecka istället.

Veronicas dotter heter Izabella .
    ska höra med henne om hon har lust att hänga på nån dag.
    Ha de gott i kylan!!!!

• elia82

Miccca: Torsdag passar oss fint!
    Hur har ni det annars? Har Vilmers mage blivit bättre?
    Såg att nattningen av barnen gått bra när du vart ensam, vad skönt!
    Samuel va vaken 1½ timma inatt när jag va själv, känndes som rena lyxen om man jämför med hur det varit den sista tiden

• elia82

angYY:
    Vart ska du föda? Jag har åkt till skövde båda gångerna o där ghar man fått blöjor. Man får även "reklampaket" från pampers o libero o det är väl minst 10 blöjor i dem tillsammans att ta med hem.

Står helt still med ideer på vad som kan vara bra att ha med sig, det enda jag kan komma på just nu är att det är så lätt att man packar massor till bäbisen men typ glömmer att packa till sig själv också. Med Samuel blev vi kvar på bb i 5 dygn då han va för tidigt född, kunde bli lite långtråkigt då sambon åkt hem till storasyster o Samuel sov så jag bad´sambon ta med en BOK, läste ut hela boken under bb-vistelsen. Så det är väl mitt tips, ta med något att sysselsätta dig med för man kan ju aldrig veta innan hur länge man blir kvar.
    Lycka till på kommande förlossning!! ......när är du beräknad?

• elia82

Clem:
    Jag jobbar lördag kväll då så jag får gå på fredag ist!

• elia82

Go morron flickor!
    Hur står det till i dag?
    Här är det bara bra, barnen vaknade inte förräns 06.40 så vi har fått sovmorgon!!

• elia82

Miccca:
    Tittade precis efter i min kalender om jag kunde kl 14 o fick se att jag börjar jobba kl 15 så jag får nog hoppa över fikan även denna gången tyvärr!

• elia82

Jag ses gärna på förmiddagen, snällt av er att ändra tiden så jag får bli med .
    Jag ses gärna vid ca 10.30 men det beror på vad ni andra tycker?

Har suttit på barn med Alicia hela dagen. Va på bvc för hennes mage o passade då på att visa hennes utslag på mage o kinder som hon haft till o från ett tag. Då säger läkaren att hon misstänker att Alicia har en blodsjukdom så det blev en akut-tid på barnmot. Efter att ha tagit 9 olika prover på henne så visade det sig att det inte vad något farligt, blev så lättad att jag bara ville gråta!
    Så nu är vi äntligen hemma igen, alla 4 lika trötta men lättade!!

Svar på tråden Lidköping med D