Inlägg från: lenabolin |Visa alla inlägg
  • lenabolin

Lidköping med D

clem: Va skojsigt att hon kryper redan! Phoenix tycker det är skit kul när man sjunger för han och skrattar varje gång. Han verkar ha fått mammas glada temprament. Han skrattar åt allt.

• lenabolin

Mini: Tack för ett fint dop idag. Kul o träffa alla.

Nån som vill med fram till torget imorn. De skulle ha nån trollkarl som trolla på torget och sen kunde man måla på rörstrand tydligen. Tror det va imorn. Stod i tidningen idag eller igår...*trött*

• lenabolin

Clem: Ja han va bra. Det va kul o träffas fast jag va väl lite tyst. Va sååå hjmla trött.. både idag och igår. Funderar på att ge han ersättning på nätterna. Det är ju som en ond cirkel som inträffar varannan vecka. Ju mindre jag sover dessdåmer äter han,antagligen för att mjölken inte innehåller så mycket energi.

Mini: Det va bara kul. Tar med mig frimärkena imorn. Hur många va det? 50? Eller mer?

• lenabolin

Clem: Nu glömde jag vad jag skulle skriva. Va trevligt igår i alla fall. hmm just det. Har Leia nån gammal overall som är för liten för henne som jag kan låna nu bara i några dagar. Han har ju bara den blåa tunna. och det blir lite kallt när jag ska bära han i bärselen. Bobbo åker ju imorn så då har jag ju båda barnen och jag har ingen lust att springa efter Cornelia.

Mini: Jo jag funderar på det ersättning alltså. Men idag har det varit bättre. Jag får nog helt enkelt gå o lägga mig lite tidigare på kvällarna ett tag framöver så jag får upp orken. Kul det va o fika igår.

• lenabolin

clem: Ja oki. Så stört att jag glömde overallen hemma ju! Jo det vore kul. Jag ska sjussa bobbo till Skara och sen ska jag lägga i nån maskin tvätt och sen kan vi åka dit. Nån särskild tid? Jag ringer dig nu.. Är du vaken?

• lenabolin

Lista på oss som kommer å fikar på fre 7/12!
    Micaela(utan barn)
    Linda ( om Isak är frisk )
    Marie (Samuel)
    Camilla med Liam
    Mia (Leia)
    Jennie (Felicia)
    Lena (Cornelia och Phoenix) *pust*

Jag ska åka hem på fredag förmiddag så det passar bra att vi äter lite fika innan vi åker hem till borås.

• lenabolin

Kul o ses imorn

Micca: Han är STOR Han åt precis 160 ml ersättning plus att jag amma han. *suckar* Vad ska det bli av denne man. En gladiator vid namn phoenix.. hehe.. skojsa bara. Jag hoppas han sover hela natten bara!

Ses imorn annars. Tråkigt o lämna Lidköping.

• lenabolin

Undra vem som vinner idol finalen. Jag tycker fortfarande Daniel skulle vunnit. Bäst jag går o lägger mig medans jag kan. Cornelia fick sova mellan mormor och morfar i natt. Stackars dom! De tyckte jag kunde få lite lugn och ro.

• lenabolin

mm.. fast jag är ju "hemma" rätt ofta ändå. jag blev helt skärrad när jennie ringde mig. Började nästan lipa. hon ville väl inte att vi skulle berätta men de flesta verkar ha listat ut det ändå. Jag vet inte vad jag skulle gjort! Jennie som tycker om foton och minnen så oxå! De skär i hjärtat!

Svar på tråden Lidköping med D