Lidköping med D
clem: Ringde sjukvårdsupplysningen men de sa att så länge han inte har svårt att andas eller inte vill äta så är det inget rh - virus utan bara en vanlig förskyldning.
clem: Ringde sjukvårdsupplysningen men de sa att så länge han inte har svårt att andas eller inte vill äta så är det inget rh - virus utan bara en vanlig förskyldning.
Jag gjorde det med cornelia- diskutera förlossningen alltså. vet inte hur det bli med phoenix, men jag ska dit snart på återkontroll
Clem: Oj oj! Det känns som det va så länge sen!
så där stor är phoenix nu för de byxorna är stl 68, Kanske en fotlängd mindre.
Ja vet inte. Ska dit den 18:onde o väga o mäta, men runt 7 tror jag.. *klump*
Har oxå vart o firat lusse. Fick nått kort där Cornelia stod o peta i näsan.. hmm.. Ja vilka föräldrar det finns på Cornelias dagis. Bara snobbar. Tror vi är de enda som har hederliga vanliga jobb. Alla andra är chefer och sånt där.
Nu ska jag kolla korten
hehe.. ungefär som att alla kort jag har är när hon petar i näsan. Cornelia sa att hon hade ropat på mig men jag hade inte kommit
Hur hinner alla baka. Har fullt sjå att ens skriva julkort.
Jag är helt död på kvällen med! Fast ofta får jag ju inte sova på nätterna, har blivit bättre nu i för sig.
Har tur om jag kan sätta mig ner o läsa tidningen 5 minuter. Det är saker hela tiden som ska göras. I för sig är det kanske en prioriteringsfråga. I stället för en promenad skulle jag ju kunna baka, men ska jag va ärlig så blir det bara pannkaka när jag ska baka så det kanske är därför jag prioriterar bort det. Hehe... Sen när jag väl har bakat så är det ingen som vill smaka för det är så äckligt. eller Bobbo smakar o säger åhh va gott med ett fejkat smil.. Han är ju snäll o ljuger i alla fall.. hehe
Coolt med tanden! Inte konstigt hon har vart extra grinig. Åhh man blir så trött när man lägger barnen. Nästan så man somnar. Nu ska jag börja städa och packa. Tråkigt. Fast först ska jag gulla med lilla Phoenix. Man hinner inte det lika mycket som man skulle vilja.