• Anonym

killar! sexig överraskning! tips?

mannen fyller imon så han ska få mig i present. har mailat honom att va beredd när barnen somnat, har köpt raffiga underkläder, ska fixa till mig o sen dominera honom (för en gångs skull haha)
    men nu behöver jag tips om lite att hitta på. tänkte skriva ett sexigt brev o som han kan läsa medan jag gör mig iordning o öppna en flaska vin som han kan smutta på o så.
    har tänkt binda för ögonen på honom o sätta på handklovar o sådär. lite isbitar o massage ingår.

killar, va skulle ni önska er om er tjej gjorde det för er? bomba mig med idéer

• Svar på tråden killar! sexig överraskning! tips?
  • Anonym

Låt honom smyga på dig när du ligger och smeker dig själv på mage med stay-ups och högklackat på...

• Anonym

blir lite svårt eftersom jag ska göra mig iordnig på övervåningen o vi måste hålla till på undervåningen. men tack för tipset!

• Anonym

Ok, men om du istället går runt i huset nästan naken och böjer dig framåt framför din man och smeker dig så lär han gå igång...

• Anonym (Red light)

Jag har fått en privat live show av min fru en gång, bara titta inte röra. Det är bland det häftigaste vi upplevt tillsammans. Hon klev in i en roll som jag aldrig sett hos henne tidigare, jag kände mig helt utlämnad, fångad av hennes inlevelse och engagemang. Wow!

Iklädd heta underkläder, leksaker och rätt atmosfär kommer du göra succée. Lite samma sak som att smyga. FYI avslutningen på kvällen blev mycket mer än "titta inte röra".

• Saandraa
    Anonym (Red light) skrev 2007-10-08 15:09:32 följande:
    Jag har fått en privat live show av min fru en gång, bara titta inte röra. Det är bland det häftigaste vi upplevt tillsammans. Hon klev in i en roll som jag aldrig sett hos henne tidigare, jag kände mig helt utlämnad, fångad av hennes inlevelse och engagemang. Wow!Iklädd heta underkläder, leksaker och rätt atmosfär kommer du göra succée. Lite samma sak som att smyga. FYI avslutningen på kvällen blev mycket mer än "titta inte röra".
    WOW!
  • Anonym (snickarn)

Eftersom jag går 10 ggr mer igång av att frugan tar på sig nylonstrumpor och högklackat så skulle du nog satsa på det (prova tror det funkar).
    I mitt fall så beror det nog på att hon i stort sett aldrig använder det fast jag själv har köpt en massa fina högklackade skor och stövlar vilket jag tycker är nåt av det kvinnligaste som finns eftersom det inte är så normalt att karlar går runt i sån klädstil.
    Lycka till !!!

• Anonym

tack för era svar. egentligen vet jag ju precis vad han vill ha, har ju haft sex i 7 år så vi känner varann väldigt väl om man säger så, men det e ju aldrig fel me nya idéer. jag tänkte strippa men eftersom vi inte kan ha musik på så blir det nog inte så lätt.

ja det kommer säkert gå bra, har en svart korsett, spetstrosor i svart, stay-ups, höga svarta stövlar. precis som han vill ha det så egentligen behöver jag väl inte mer än att klä på mig haha

• Anonym (nice)

Hihi kul Lycka till imorgon TS

• Anonym (snickarn)
    Anonym skrev 2007-10-08 20:36:25 följande:
    tack för era svar. egentligen vet jag ju precis vad han vill ha, har ju haft sex i 7 år så vi känner varann väldigt väl om man säger så, men det e ju aldrig fel me nya idéer. jag tänkte strippa men eftersom vi inte kan ha musik på så blir det nog inte så lätt.ja det kommer säkert gå bra, har en svart korsett, spetstrosor i svart, stay-ups, höga svarta stövlar. precis som han vill ha det så egentligen behöver jag väl inte mer än att klä på mig haha
    det där låter kanonfint, sånt man drömmer om själv att frugan skall överraska på födelsedagen med korsett,stay-ups och högklackat... 
  • Anonym (Red light)

Hur gick det, blev det en lyckad födelsedag?

Svar på tråden killar! sexig överraskning! tips?