• Anonym

killar! sexig överraskning! tips?

mannen fyller imon så han ska få mig i present. har mailat honom att va beredd när barnen somnat, har köpt raffiga underkläder, ska fixa till mig o sen dominera honom (för en gångs skull haha)
    men nu behöver jag tips om lite att hitta på. tänkte skriva ett sexigt brev o som han kan läsa medan jag gör mig iordning o öppna en flaska vin som han kan smutta på o så.
    har tänkt binda för ögonen på honom o sätta på handklovar o sådär. lite isbitar o massage ingår.

killar, va skulle ni önska er om er tjej gjorde det för er? bomba mig med idéer

• Svar på tråden killar! sexig överraskning! tips?
  • Anonym (sexy)

jag är oxå nyfiken, min sambo fyller år nästa helg och tänkte då överraska med nåt sexigt...

Jag har typ redan kört allting, sexiga underkläder, stripp, att han får fota mig med underkläder/naken etc så det börjar bli svårt att hitta på nya vinklar.

• Anonym (Red light)

Jag vänder på steken!
    Hur vill ni kvinnor bli överaskade? Nya kalsonger och lite dans är inte riktigt min grej. Tacksam för förslag...

(Gärna något som fungerar på hemmmaplan då vi har en liten bebis på 6 månader. Vi börjar få igång aptiten på varandra igen)

• Anonym (sexy)

Red light
    Kanske ett varmt bad med ett glas vin, bli lite uppassad så man hinner koppla av lite.
    Massage är ett säkert kort. Massera hela kroppen men låt bli de erogena ställena i början. Retas lite vid låren, brösten...

• Anonym

tja. när min tjej överraskade mig när jag fyllade år, hon fick sin mens. bra tajming! eller hur?

men stiptease och skön massage är aldrig fel.

• Anonym (Kvinna)

Förspel...
    Ett litet tips.. Skicka sms under dagen, bygg upp
    förväntan hos henne,
    dvs, lek med hennes fantasi...

Beroende på vilken relation ni har.. kan sms:en efter hand bli
    mer & mer "detaljerade".. *ler*.. Vad som kan hända, hur det kommer att kännas osv...

Kanske inte ngt som fungerar för er,
    för oss är det ett VÄLDIGT bra förspel...

Anonym (Red light) skrev 2007-10-10 11:03:01 följande:

Jag vänder på steken!Hur vill ni kvinnor bli överaskade? Nya kalsonger och lite dans är inte riktigt min grej. Tacksam för förslag...(Gärna något som fungerar på hemmmaplan då vi har en liten bebis på 6 månader. Vi börjar få igång aptiten på varandra igen)
  • Anonym

hej alla nyfikna! han fyllde år men när väl släkt o vänner knatat hem så höll vi båda på o somna så.. haha det blev inget av det! jag sa till honom att jag ställer upp närsom men inte ikväll o han tvekade inte en sekund till att käka revben o kolla på film istället. e vi gamla eller vad? han fyllde bara 27 men man kan tro annat

• Anonym (sexy)

haha du får väl ge honom "paketet" i helgen istället.

• Anonym (Red light)

Jag ska överaska min fru med ett varmt bad och efterföljande massage och champagne framför brasan. Jag har köpt en liten present till henne som hon ska få, nya sexiga underkläder. Snart är det lördag...

• SuperMum

Anonym (Red light) skrev 2007-10-11 14:11:37 följande:

Jag ska överaska min fru med ett varmt bad och efterföljande massage och champagne framför brasan. Jag har köpt en liten present till henne som hon ska få, nya sexiga underkläder. Snart är det lördag...
    !!!!WoW!!!!Imponerad!!!!
  • Soulettes

Anonym (Red light) skrev 2007-10-11 14:11:37 följande:

bara en liten undran, varför köper man sexiga underkläder till kvinnan och säger att det är till henne? Visst det är ju hon som ska ha de på sig men är det verkligen till henne? Det är ju han som njuter av det.
Svar på tråden killar! sexig överraskning! tips?