• Anonym

killar! sexig överraskning! tips?

mannen fyller imon så han ska få mig i present. har mailat honom att va beredd när barnen somnat, har köpt raffiga underkläder, ska fixa till mig o sen dominera honom (för en gångs skull haha)
    men nu behöver jag tips om lite att hitta på. tänkte skriva ett sexigt brev o som han kan läsa medan jag gör mig iordning o öppna en flaska vin som han kan smutta på o så.
    har tänkt binda för ögonen på honom o sätta på handklovar o sådär. lite isbitar o massage ingår.

killar, va skulle ni önska er om er tjej gjorde det för er? bomba mig med idéer

• Svar på tråden killar! sexig överraskning! tips?
  • Anonym (Red light)

Bra synpunkt! Det här har jag också tänkt på, visst är det till för mig. Men se kvinnan jag älskar iklädd nya fina underkläder och hennes glädje när hon stolt visar det för mig. Då är jag lycklig. Min fru uppskattar den här typen presenter, och köper i mellanåt själv underkläder för att överaska mig. Jag tycker det är OK att göra samma sak,

Soulettes, får du aldrig underkläder av din partner? Har du några andra förslag på presenter, idéer tas tacksamt emot

• Soulettes

Anonym (Red light) skrev 2007-10-11 16:13:35 följande:

Bra synpunkt! Det här har jag också tänkt på, visst är det till för mig. Men se kvinnan jag älskar iklädd nya fina underkläder och hennes glädje när hon stolt visar det för mig. Då är jag lycklig. Min fru uppskattar den här typen presenter, och köper i mellanåt själv underkläder för att överaska mig. Jag tycker det är OK att göra samma sak,Soulettes, får du aldrig underkläder av din partner? Har du några andra förslag på presenter, idéer tas tacksamt emot
    jo visst har jag fått det men vad ska jag egentligen med det till? för obekvämt för att använda hela tiden, kan ej tvättas i maskin utan enbart för hand och gissa vem som måste tvätta skiten, jo jag.

stolt för att ha tagit på sig ett par underkläder? eh nej jag blir stolt över att ha slutfört något, tex en uppsats eller fått ett jobb och diverse annat åt det hållet.

ge mig hellre något jag kan använda på riktigt så blir jag glad.
    nu kom jag på! i klädesväg vill jag ha fred perry piké/ fin långarmad tröja med v-neck. mmm då känner jag mig fin!
  • Anonym

vilken tråkig inställning du har soulettes..

• Soulettes
    Anonym skrev 2007-10-11 19:20:30 följande:
    vilken tråkig inställning du har soulettes..
    vilken jävla tur att du inte ska knulla mig då.
  • Anonym (Red light)

Jag respekterar dina åsikter Soulettes.

Jag och min fru försöker göra oss fina för varandra, vi är inga supermänniskor, båda har spår av för mycket god mat och vin. Men vi försöker hålla oss i form. Det viktigaste är att vi älskar varandra.

Sexiga underkläder och överaskningar är en krydda i vårat sexliv. Om nu en del underkläder är svårtvättade, vad gör det. Jag lever i ett jämnlikt förhållande, jag handtvättar gärna min frus kläder om det behövs.

• Anonym (Kille)

Ja, herregud! Här är det jag som står för tvätt och att handtvätta dyra, läckra underkläder är jag en riktig fena på!

• AngelOfLove

Anonym (Red light) skrev 2007-10-10 11:03:01 följande:

Jag vänder på steken!Hur vill ni kvinnor bli överaskade? Nya kalsonger och lite dans är inte riktigt min grej. Tacksam för förslag...(Gärna något som fungerar på hemmmaplan då vi har en liten bebis på 6 månader. Vi börjar få igång aptiten på varandra igen)
    Ibland när jag stått och lagat mat så har min sambo smygit fram till mig och börjat ta på mig. Ibland så har han tagit av mig underkläderna och satt mig på bordet... och .... jaa..!
  • Vårbukett

Olá
    Kan inte annat än att instämma,
    själv så köper jag både "fina" underkläder själv & får av min man,
    Älskar att se hans blick när jag visar upp dom.
    Känner mig stolt att efter alla år fortfarande "framkalla" den blicken.. *rodnar lite*..
    Samt, nog handlar jag även snygga underkläder till honom,
    även om utbudet är _något_ mindre... *ler*

Det fungerar ju för er så .. "Keep up the good work",
    det är ju er det skall "tillfredsställa" inte några som inte har samma åsikter på FL.

Lycka till på lördag!
    Själv ska jag förföra min man ikväll med god mat & gott vin... efter det vet man aldrig vad som kan hända...

Kram

Anonym (Red light) skrev 2007-10-11 16:13:35 följande:

Bra synpunkt! Det här har jag också tänkt på, visst är det till för mig. Men se kvinnan jag älskar iklädd nya fina underkläder och hennes glädje när hon stolt visar det för mig. Då är jag lycklig. Min fru uppskattar den här typen presenter, och köper i mellanåt själv underkläder för att överaska mig. Jag tycker det är OK att göra samma sak,Soulettes, får du aldrig underkläder av din partner? Har du några andra förslag på presenter, idéer tas tacksamt emot
  • Anonym

ja vi passar på när vi är ensamma så ingen kan störa hehe har 2 sexdetektorer hemma.. inte lätt att få till det alla gånger. ni som har småbarn vet ju!

• Vårbukett

Vi har tonåringar.. & för oss har det bara blivit värre med åren.. med lite "vuxentid".
    Nu är det snabbisar som gäller, när dom tillfälligt är ute eller planerat när dom är på helgaktivitet av ngt slag..
    Men... snart flyttar dom hemifrån.. *ler*.. om ca 4år.. haha
    lite ironisk måste man ju få vara..

Anonym skrev 2007-10-12 10:10:08 följande:
    ja vi passar på när vi är ensamma så ingen kan störa hehe har 2 sexdetektorer hemma.. inte lätt att få till det alla gånger. ni som har småbarn vet ju!
  • M C Catta

Vårbukett: Men om dom är såpass gamla lär dom väl ha ganska mycket aktiviteter borta? O så klarar dom ju sig ensamma hemma också så ni kan ju åka på desto fler utflykter om nu ungdomarna är hemma jämt! Bara lite tips

• Vårbukett
    M C Catta skrev 2007-10-12 12:30:47 följande:
    Vårbukett: Men om dom är såpass gamla lär dom väl ha ganska mycket aktiviteter borta? O så klarar dom ju sig ensamma hemma också så ni kan ju åka på desto fler utflykter om nu ungdomarna är hemma jämt! Bara lite tips
    Så sant Så sant,
    men det krävs lite planering..  Det lämnar inte så mycket plats för impulsivitet... Fundersam
    Ibland får "den elaka styvmodern" stiga fram & köra ut dom till polare.. *ironisk*
    Men så är det ju.. det är ju ingen idé att klaga över det.. man blir bara lite mer
    påhittig när det gäller att "få tillfälle"..
  • Soulettes

Anonym (Red light) skrev 2007-10-12 09:31:35 följande:

Jag respekterar dina åsikter Soulettes.Jag och min fru försöker göra oss fina för varandra, vi är inga supermänniskor, båda har spår av för mycket god mat och vin. Men vi försöker hålla oss i form. Det viktigaste är att vi älskar varandra.Sexiga underkläder och överaskningar är en krydda i vårat sexliv. Om nu en del underkläder är svårtvättade, vad gör det. Jag lever i ett jämnlikt förhållande, jag handtvättar gärna min frus kläder om det behövs.
    då är du en gentleman och sådanna är svåra att hitta.
  • Soulettes
    Soulettes skrev 2007-10-12 18:03:33 följande:
    Anonym (Red light) skrev 2007-10-12 09:31:35 följande:då är du en gentleman och sådanna är svåra att hitta.
    tillägg: om du vill att frugan ska ha nya underkläder föreslår jag att du också ska ha det! dansa får du hemskt gärna låta bli med, såvida du inte befinner dig ute på en spelning eller dylikt.
  • Patsy Dee
    Soulettes skrev 2007-10-11 19:24:44 följande:
    vilken jävla tur att du inte ska knulla mig då.
    hahaha...=)
Svar på tråden killar! sexig överraskning! tips?