Cypern?!?! Bra, dåligt?
Nån som har vart i cypern och kan tipsa lite om hotell, resmål, att göra mm?
Nån som har vart i cypern och kan tipsa lite om hotell, resmål, att göra mm?
puffar lite för min fråga
Jag tycker Cypern är toppen. Vi har bott på Sunwing resort flera gånger och det hotellet är helt underbart. Har allt! Mycket aktiviter, nära till stränder, god mat, nära till stán och så vidare.
Det finns det mesta att göra på Cypern efter intresse. Jag hade verkligen satsat på att åka dit!
Va kul
Ja jag har bara hört positiv respons om cypern som resmål. Sen finns det ju alltid ett och annat hotell som inte är att rekommendera men det går ju såklart att välja den standard man är ute efter
Jag kan varmt rekomendera Hotell Golden Coast som ligger i utkanten av Fig tree bay, var där i sommras och det var underbart. Vi hade all inclusive, var helt perfekt, toppen mat.
Fig tree bay kan jag verkligen rekomendera som resmål, men däremot aiya napa är jag personligen inte förtjust i, när jag var där verkade medleåldern ligga runt 16-25 års åldern. Men det beror helt på vad man är ute efter.
beccie
fanns där mycket att göra i fig tree bay? vi vill jättegärna ha ett hotell vid stranden men samtidigt inte ligga å pressa hela dagarna heller,..lite av varje kanske?
Jag har varit i fig tree bay tv ggr och det är inte litet som man kan tro! Resekatalogerna vinklar det så ibland. Men det är rätt stort, huvudgatan som kantas av restauranger och några pubar är kanske 2 kilometer lång. Men det är ändå ett mysigt ställe och det finns en massa att göra.
Jag skulle aldrig åka till ayia napa, har varit där oc ätit en kväll och såg tillräckligt av fylla, spyor och jobbiga inkastare.
epic
är det sant? nämen uscha å vi som hade hittat ett så fint hotell som var en bit bort från ayia napa
epic
är det sant? nämen uscha å vi som hade hittat ett så fint hotell som var en bit bort från ayia napa
Är det inte fler som har varit på cypern? kom gärna med tips och ideer jag vill veta allt allt så jag är säker på om det är dit vi ska styra kosan nästa gång det är dags för utlandet
Fig Tree Bay! Blue village Nausicaa Beach! All inclusive! Kan tyckas mycket pengar, men helt underbart! Förträfflig service och alltid något för barnen! Kommer nog att åka tillbaka... ;o)