• littlemisstrouble

Cypern?!?! Bra, dåligt?

Nån som har vart i cypern och kan tipsa lite om hotell, resmål, att göra mm?

• Svar på tråden Cypern?!?! Bra, dåligt?
  • Petra71

Hejsan.

Var på Sunwing resort Sandy Bay i början av september och det var helt suveränt,ska bara åka tillbaka.
    Hade två barn med oss och det kunde inte bli bättre.

• littlemisstrouble

jag är så sugen på att beställa en resa numedesamma men först kanske man ska vänta tills katalogen kommer ut så man inte hittar något man mycket hellre hade velat åka till?

• felixnea

Tycker också jättemycket om sunwing resort sandy bay.Det är ju så underbart fint vid nissi beach!

• malincha

Har varit på Cypern 3 gånger varav en utav gångerna bodde jag där i 4 månader! Dvs; I löv!
    Har inte rest med barn (ännu) men det är ju ett stort familjeresemål så jag tror absolut ni kommer trivas. Om ni har barn??
    Jag kan rekomenderar sunwing resort sandybay. Mycket bra hotell!!

Nästa gång jag åker utomlands med min lilla familj blir det Cypern!

• littlemisstrouble

nanis

nope vi har inga barn så barnvänligt har vi inte med i åtanke när vi söker vårt resmål!

Många säger ju att cypern ska vara bra så det lutar ju åt att det blir det resemålet nästa tilltänkta semester

• malincha

Nä ok. Men då passar ändå Cypern er perfa. Det finns partaj om man vill och lugn och ro om man känner för det. Det är det som är så bra.

• littlemisstrouble

Vi kommer nog isåfall välja ett hotell som inte är mitt i stan vid havet så man kan sitta och drick kaffe och titta ut över det stora blå på morgonen

• ÄlskarMina
    littlemisstrouble skrev 2007-10-24 16:19:11 följande:
    Vi kommer nog isåfall välja ett hotell som inte är mitt i stan vid havet så man kan sitta och drick kaffe och titta ut över det stora blå på morgonen
    Om ni vill ha det lite lugnare, välj Fig Tree Bay som ligger strax innan Ayia Napa..lugnare område och väldigt mysigt! O så väldigt nära till partaj om man vill ta taxi/buss/moppe in till A N.
Svar på tråden Cypern?!?! Bra, dåligt?