Cypern?!?! Bra, dåligt?
Nån som har vart i cypern och kan tipsa lite om hotell, resmål, att göra mm?
Nån som har vart i cypern och kan tipsa lite om hotell, resmål, att göra mm?
Hejsan.
Var på Sunwing resort Sandy Bay i början av september och det var helt suveränt,ska bara åka tillbaka.
Hade två barn med oss och det kunde inte bli bättre.
jag är så sugen på att beställa en resa numedesamma men först kanske man ska vänta tills katalogen kommer ut så man inte hittar något man mycket hellre hade velat åka till?
Tycker också jättemycket om sunwing resort sandy bay.Det är ju så underbart fint vid nissi beach!
vilket av resebolagen har sunwing resort?
VIngresor. Sun-wing, vettu! =)
heheh jaha ja
Har varit på Cypern 3 gånger varav en utav gångerna bodde jag där i 4 månader! Dvs; I löv!
Har inte rest med barn (ännu) men det är ju ett stort familjeresemål så jag tror absolut ni kommer trivas. Om ni har barn??
Jag kan rekomenderar sunwing resort sandybay. Mycket bra hotell!!
Nästa gång jag åker utomlands med min lilla familj blir det Cypern!
nanis
nope vi har inga barn så barnvänligt har vi inte med i åtanke när vi söker vårt resmål!
Många säger ju att cypern ska vara bra så det lutar ju åt att det blir det resemålet nästa tilltänkta semester
Nä ok. Men då passar ändå Cypern er perfa. Det finns partaj om man vill och lugn och ro om man känner för det. Det är det som är så bra.
Vi kommer nog isåfall välja ett hotell som inte är mitt i stan vid havet så man kan sitta och drick kaffe och titta ut över det stora blå på morgonen
Mmm vi funderade på det först men det fanns även hotell utanför alanya som var väldigt fina och lagom lyxiga
hehe alanya jag menar såklart ayia napa