• Killen

    Pappa i juni 2008

    Idag fick vi ett + på stickan....!! Helt underbart, vi ska få ett barn till. Svårt att fatta men helt underbart.

    Jäkla frögurga till fru..;)

    Tog tydligen på första försöket.. vilken härlig känsla.

    Vi hade mys på onsdagen och på lördagen kände hon sin ägglossning (hon har alltid känt sina äl) så dom små rackarna är långlivade oxå.

    Någon mer som ska bli pappa i juni 2008?

    Mvh Killen

  • Svar på tråden Pappa i juni 2008
  • Amstaff loco

    tjena.. den 9:e okt plussa vi å skall ha 16 juni men de kan ändras ja ja du å jag får följas åt Å GRATTIS FÖRESTEN!!

  • Killen

    Amstaff loco skrev 2007-10-13 20:07:36 följande:


    tjena.. den 9:e okt plussa vi å skall ha 16 juni men de kan ändras ja ja du å jag får följas åt Å GRATTIS FÖRESTEN!!
    Grattis, ska bli kul och följas åt.

    Hoppas fler hakar på i strängen.

    Mvh Killen
  • Amstaff loco

    hur gammal e ditt första barn? vårat e 1 år lite drygt så de blir ganska tätt imellan barnen men de kan la bli sköj när dom blir lite äldre..

  • Killen

    Amstaff loco skrev 2007-10-15 16:44:31 följande:


    hur gammal e ditt första barn? vårat e 1 år lite drygt så de blir ganska tätt imellan barnen men de kan la bli sköj när dom blir lite äldre..
    Hon är snart 3år kommer vara 3.5 när den nya kommer, vi kände att det var ganska lagom för oss.

    Hare bäst.

    Mvh Killen
  • Oväntad Efterlängtad

    Tösen mådde dåligt en helg och kräktes på måndagen...pluset på stickan kom direkt! Minipiller kanske inte är så säkert ändå...

    Så vi har BF 7/6! Wohoooooo!!!

  • Amstaff loco

    GRATTIS!! ett hurra för ett starkt plus!
    har ni ringt om inskrivning till BM än eller? (till er alla 2 )

  • Oväntad Efterlängtad

    Tack! Alltså, allting kändes så otroligt så vi gjorde ett till test en vecka senare...lite för att jag skulle få se det också eftersom jag var på jobbet när tjejen testade första gången (ångrar bara att jag inte spelade in när hon ringde efter testet...snacka om underbart chockad och förvånad hon var!!!)

    Vi har tid hos BM 13/11. Jag ska tvinga till mig UL-bilder! Åhh, kan inte tiden gå fortare!!!

  • Ravas sambo

    Hej hej, är ny här.

    Jag och min sambo plusade den 14 okt och har beräknad BF runt 25 juni.

    Känns jättekul, man blir dock lite nervös (är första).

    Grattis till alla er andra oxå.

  • Amstaff loco

    Grattis till första barnet! ta vara på de här månaderna för när man sen sitter där å tänker på hur jäkla tyst å skönt de va nä skoja bara men dessa månaderna e verkligen speciella!

  • Ravas sambo

    Amstaff loco skrev 2007-10-16 22:44:33 följande:


    Grattis till första barnet! ta vara på de här månaderna för när man sen sitter där å tänker på hur jäkla tyst å skönt de va nä skoja bara men dessa månaderna e verkligen speciella!
    Tack så mycket.
    Skulle helst vilja vara tillsammans med min sambo nu i 9 månader. Det är dock ett problem, jag pluggar på annan ort i veckorna så det är det enda som känns tråkigt.
    Det positiva är att vi båda vill ha barnet och att vi är överens om att jag ska gå studera klart (1,5 år), så det känns bra.

    Ha dä gött!
Svar på tråden Pappa i juni 2008