Inlägg från: Ravas sambo |Visa alla inlägg
  • Ravas sambo

Pappa i juni 2008

Hej hej, är ny här.

Jag och min sambo plusade den 14 okt och har beräknad BF runt 25 juni.

Känns jättekul, man blir dock lite nervös (är första).

Grattis till alla er andra oxå.

• Ravas sambo

Amstaff loco skrev 2007-10-16 22:44:33 följande:

Grattis till första barnet! ta vara på de här månaderna för när man sen sitter där å tänker på hur jäkla tyst å skönt de va nä skoja bara men dessa månaderna e verkligen speciella!
    Tack så mycket.
    Skulle helst vilja vara tillsammans med min sambo nu i 9 månader. Det är dock ett problem, jag pluggar på annan ort i veckorna så det är det enda som känns tråkigt.
    Det positiva är att vi båda vill ha barnet och att vi är överens om att jag ska gå studera klart (1,5 år), så det känns bra.

Ha dä gött!
  • Ravas sambo

Amstaff loco skrev 2007-10-17 19:09:03 följande:

kanon ju att båda e med på noterna.. får man fråga va du pluggar till?
    Läser på Militärhögskolan!
  • Ravas sambo

Oväntad Efterlängtad skrev 2007-10-17 19:15:31 följande:

Grattis Ravas Sambo! Det viktigaste är ju att ni båda vill! Det går säkert att ordna så att du får vara mer tid med din sambo och ert barn! Du lär om inte annat älska helgerna!
    Tack så mycket, jag kan lova att helgerna är redan nu efterlängtade och mer efterlängtade kommer de bli. ;-D
  • Ravas sambo

Amstaff loco skrev 2007-10-18 08:56:00 följande:

Ravas sambo: Du skojar!! shit va sköj, ja en annan har ju bara gjort lumpen men de va klart en av de bästa tiderna i ens liv! jag låg på Amf4 i gbg vart låg du inne? ..
    Kul, jag låg ute på Livgardet i Kungsängen, Stockholm.
    Tyvärr verkar inte det man säger om livgardister stämma på mig; "Lite finare, lite bättre, lite mindre straight!"
    Jag har ju uppenbarligen fått till det med en helt underbar tjej.
Svar på tråden Pappa i juni 2008