Pappa i juni 2008
tjena.. den 9:e okt plussa vi
å skall ha 16 juni men de kan ändras
ja ja du å jag får följas åt
Å GRATTIS FÖRESTEN!!
tjena.. den 9:e okt plussa vi
å skall ha 16 juni men de kan ändras
ja ja du å jag får följas åt
Å GRATTIS FÖRESTEN!!
hur gammal e ditt första barn? vårat e 1 år lite drygt så de blir ganska tätt imellan barnen men de kan la bli sköj när dom blir lite äldre..
GRATTIS!! ett hurra för ett starkt plus!
har ni ringt om inskrivning till BM än eller? (till er alla 2 )
Grattis till första barnet! ta vara på de här månaderna för när man sen sitter där å tänker på hur jäkla tyst å skönt de va
nä skoja bara men dessa månaderna e verkligen speciella!
kanon ju att båda e med på noterna.. får man fråga va du pluggar till?
Oväntad Efterlängtad: Grattis! hehehehe ja du de samtalet glömmer man aldrig
jag va ute å skotta snö å tjejen kom ut å sa att jag skulle komma in, (glömde att vi hade köpt en clear blue precis innan).. men jag blev irriterad å sa att jag får väl för i h*lvete skotta färdigt först, när de då slog mig ! j*vlar vilken fart jag fick, slängde skyffeln å innanför dörren for man å där står hon å bölar å säger att jag skall bli pappa! ja va säger man fatta nada, så de tog ett tag för en att förstå att man skulle bli förälder.. bästa som har hänt!! å nu e man där igen
Ravas sambo: Du skojar!! shit va sköj, ja en annan har ju bara gjort lumpen men de va klart en av de bästa tiderna i ens liv! jag låg på Amf4 i gbg vart låg du inne? ..
jag kan inte vara hemma med tanke på att jag driver eget, visst kan jag men som sagt money talks!
va då urban jungel ? de räcker väl med en kundvagn å lite bubbelplast i botten?
jag hoppar ur tråden pga ett missfall men lycka till allihop ha de bäst så kanske vi syns igen
Peace out /