Inlägg från: Amstaff loco |Visa alla inlägg
  • Amstaff loco

Pappa i juni 2008

tjena.. den 9:e okt plussa vi å skall ha 16 juni men de kan ändras ja ja du å jag får följas åt Å GRATTIS FÖRESTEN!!

• Amstaff loco

hur gammal e ditt första barn? vårat e 1 år lite drygt så de blir ganska tätt imellan barnen men de kan la bli sköj när dom blir lite äldre..

• Amstaff loco

GRATTIS!! ett hurra för ett starkt plus!
    har ni ringt om inskrivning till BM än eller? (till er alla 2 )

• Amstaff loco

Grattis till första barnet! ta vara på de här månaderna för när man sen sitter där å tänker på hur jäkla tyst å skönt de va nä skoja bara men dessa månaderna e verkligen speciella!

• Amstaff loco

kanon ju att båda e med på noterna.. får man fråga va du pluggar till?

• Amstaff loco

Oväntad Efterlängtad: Grattis! hehehehe ja du de samtalet glömmer man aldrig jag va ute å skotta snö å tjejen kom ut å sa att jag skulle komma in, (glömde att vi hade köpt en clear blue precis innan).. men jag blev irriterad å sa att jag får väl för i h*lvete skotta färdigt först, när de då slog mig ! j*vlar vilken fart jag fick, slängde skyffeln å innanför dörren for man å där står hon å bölar å säger att jag skall bli pappa! ja va säger man fatta nada, så de tog ett tag för en att förstå att man skulle bli förälder.. bästa som har hänt!! å nu e man där igen

• Amstaff loco

Ravas sambo: Du skojar!! shit va sköj, ja en annan har ju bara gjort lumpen men de va klart en av de bästa tiderna i ens liv! jag låg på Amf4 i gbg vart låg du inne? ..

• Amstaff loco

jag kan inte vara hemma med tanke på att jag driver eget, visst kan jag men som sagt money talks!

• Amstaff loco

va då urban jungel ? de räcker väl med en kundvagn å lite bubbelplast i botten?

• Amstaff loco

jag hoppar ur tråden pga ett missfall men lycka till allihop ha de bäst så kanske vi syns igen Peace out /

Svar på tråden Pappa i juni 2008