• Anonym

Okay att pojkvän skriver till andra tjejer?

Hej jag har en fråga som jag inte vet om jag kanske överreagerar på. Jag är ihop med min pojkvän sen 2 år tillbaka och häromdan såg jag att han skrev till en tjej att hon såg bra ut, på någon sida där man lägger ut bilder på sig och kan rösta på andra.

Ska jag säga till honom att sluta med det eller är det för mycket? Vet ju att han älskar mig egentligen.

Hur hade ni gjort? Blir ni sura över en sån sak?

• Svar på tråden Okay att pojkvän skriver till andra tjejer?
  • Anonym

Jag tycker att du ska bryta med denna kille.. vad säger din sambo om att du träffar honom egentligen? Jag skulle börja undra lite...

Tror att det är bäst att du slutar träffa denna kille innan det händer ngt. Eller så tar du en paus från din sambo och säger som det är, träffar den här killen ett tag för att ta reda på om du gillar honom...

Har du och din sambo det bra annars? Eftersom du är efter denna kille menar jag....

• Anonym

Den frestade igen

Jo vi har det bra men jag mår just nu inte så bra av olika anledningar, kanske är det därför behovet av bekräftelse är större och tar sig sånt uttryck.

Men jag är inte "ute efter honom" för då hade det redan hänt. Det är bara det att kemin finns där. Jag har många manliga vänner och vet direkt vilka det kunde bli något med eller inte, men oftast brukar sån spänning lösa sig naturligt när de också får en relation. Jag uppskattar mäns sällskap mer än kvinnors, rent allmänt.

• Anonym

Ok den frestade...

Kanske är det som du säger att du behöver mer uppskattning just nu och kanske söker det hos honom nu...

Låter som att du kan tygla det här.. det har hänt saker mellan er förr men nu är ni ju bara vänner, eller kanske flörtar lite.. men låt det vara så, det är nog bättre med en bra vänskap tror jag.

Tänk på att du har en sambo där hemma!
    För en del killar är det klart man känner mer kemi mellan än med andra, så är det ju bara..

men var jag du skulle jag inte fortsätta att träffa denne nya om jag märkte att känslorna blev större än nu...

• Anonym

Jag tycker inte du ska säga till honom att sluta. jag tycker att du bara ska ge honom en blick som säger allt. Sedan går du raka vägen och börjar packa. En sådan kille kan man ju inte leva med om man inte är masochist såklart!

Tag kontroll över ditt liv, kvinna!

• Anonym

En liten undran! Är det inte lite att ta i att lämna killen för att han skrev till en tjej. Som trådstarten skrev tror jag inte att han skriver så mycket längre...

Man måste, tycker jag, kämpa lite om man ska va tillsammans, inte ge upp så lätt!!!

• Anonym

Då får väl HAN kämpa för att få henne tillbaka!

• Anonym

Det är en sak att kämpa för ett förhållande där man grälar eller har dåligt s e xliv odyl, men man ska inte behöva kämpa för en sådan här sak. Det handlar ju om killens personlighet. Själv skulle jag aldrig vara tillsammans med någon som gjorde så här, även om han ändrade på sig. Han är ju fortfarande samma person oavsett om han lägger band på sig för min skull. Han VILL ju egentligen göra det och det är det som spelar roll.

Det allra första trådstartaren skrev tycker jag inte behöver vara så farligt, sånt kan han nog göra på skoj utan att mena nåt, men den fortsatta kontakten är inte schysst.

• Mamma på heltid

Nej jag tycker inte att det är ok att sitta och snacka med andra tjejer och säga att de är snygga.
    Ge honom ett ultimatum!!

• Anonym

Jag förlorade också min pojkvän på det sättet...Litade självklart på honom som man gör(vilket är en förutsättning för förhållandet) i tvåsamhet. Han både mejlade, fikade(med tjej klasskompisarna på Universitetet och pratade per telefon. Fick enbart träffa några tjejkompisar till honom och "lära" känna. Några andra fick jag inte. Det slutade med att han träffade en tjej av de "han undanhöll"....Jag gav honom "firheten" för att jag litade på honom....men jag var alldeles för godtrogen! Skulle aldrig acceptera så mycket som jag gjorde en gång till...nej, slå handen i bordet och tala om hur du känner!

• Anonym

Jag hade nog själv inte blivit glad om min sambo skrivit så till andra tjejer. Han hade nog å andra sidan inte uppskattat att jag gjort detsamma heller, det vet jag..

• Anonym

Jag förstår att du är mycket ledsen över hans beteende, säj genast åt honom att ge sig med det.. Jag tror inte han skulle tycka om vise versa.. Kram och sköt om dej!

• Mims

Hade aldrig accepterat att min pojkvän skrev så! Jag hade blivit vansinnig och inte kunnat vara tyst...
    Fråga vad f.n han pysslar med!!! Skulle han uppskatta om du gjorde detsamma???
    Stå på dig tjejen!!!!

• Anonym

Varför bli så upprörd när det ges en komplimang till en annan person!?????
    Själv skulle jag ta det som att han bara gav henne en komplimang om hennes utseende!
    MEN om han skulle försöka ta kontakt med henne eller dyl. Är det dags att kontrollera vad han vill med eratt förhållande!
    Jag och min sambo har kommit dit att vi kan ge andra personer komplimanger (till varandra) Hur dom ser ut och dyl.
    Utan att någon av oss ska bli svart sjuka,för vi älskar ju varandra och planerar barn tillsammans!
    Kan man inte få ha åsikter om ur andra ser ut ??????????????????

• Matte

Ingen här skulle passa som medlare i internationella konflikter, verkar det som. Varför kommer ni bara på manipulativt spel och agerande?

Svar på tråden Okay att pojkvän skriver till andra tjejer?