• Änglatuss

    Längta efter Julen tillsammans med mig...

    försöker njuta av den kalla, gråa, trista hösten... sån tur var är man berikad men en rejäl massa fina höstdagar, solsken och myspys.... men ibland känns livet bara så världelöst.. inget går som man själv vill.. och allt blir bara kattskit... ska försöka som ni kanske redan vet bli gravid innan JUL... min stora dröm just nu!

    sen att få handla julklappar och skämma bort våran dotter längtar jag också efter.. så är det nån som vill längta efter julen tillsammans med mig???

  • Svar på tråden Längta efter Julen tillsammans med mig...
  • Anksan

    Mmmmmm juuulen! Har galet mkt julkänslor just. Lyssnar t.o.m på julmusik. Hörde skrapande ljud utanför innan, som om de skottade snö Vilket de självklart inte gör i gbg så här dags.... Men det mesta associeras till julen just nu.

    Lääängtar så! Blir ju extra spännande med en ny liten bebis att fira jul med i år också

  • Änglatuss

    åh lyllos, julsånger där sa du nått *springer och hämtar julskivan*

    mysigt med en bebis, vill också ha

    har du barn sedan innan? hur gamla, flicka, pojke eller flickor, pojkar??
    vad ska dom få i julklapp?

  • Anksan

    Inga barn sedan innan, "ny bebis" som i alldeles oanvänd Ligger fortf i magen. Men den rackaren ska ju komma ut idag var det ju bestämt Inga känningar dock....

    Min pappa ser dock fram emot jularna som kommer längre fram. Han vill köpa leksaker och sådant där. Min pappa är så långt ifrån en myspappa som man kan komma. Men nog finns det lite hjärta i honom ändå

    Och ja det blir nog lite roliga med jul och sådant när liten blir lite äldre. Hur gammal är din tös?

  • cleopatra2

    jag äääälskar jul!! för mig får et gärna vara sommar från mars till oktober och sen jul från oktober till februari))

  • Änglatuss

    cleopatra :D


    håller med


    Anksan


    hon blev 1½ sista september 1½ år har gått såå HIMLA fort :-/

  • Anksan

    Ååh perfa ålder öfr jul. Eller ja kanske nästa år. Men kalrt roligare än en 2 månaders till jul

  • Änglatuss

    anksan
    hon hinner nog fatta att det är nått på gång, iår ska vi ha tomte...
    förra året var pumlorna (julgranskulorna) och all snören intressantas
    vi fick ankra granen i altandörrn blir väl samma sak iår

  • Vofflis

    Här är en till som bara längtar till jul!!! Vi har precis köpt hus och ska flytta nu i början av november, det ska bli så kul att få julpynta för första gången i mitt eget hus!!!

  • Tant Green

    Jag satt just och började skriva en lista på saker jag vill köpa i julklapp till dottern Hon är 2 år och det börjar gå lättare att hitta roliga leksaker (sånt som jag själv tycker är kul åtminstone ).

    Häromdagen när vi tittade på foton från förra julen och jag pratade om julgranen med alla julklapparna under så sken hon upp och sa "tomten" Jag trodde inte hon visste vad en tomte var, jag kan inte minnas att hon har sett någon direkt, men vi får väl ha tomte i jul då, jag ska övertyga min man om att han ska vara det

Svar på tråden Längta efter Julen tillsammans med mig...