Inlägg från: Skrutt i mage |Visa alla inlägg
  • Skrutt i mage

sortera barnkläder i byrå???

vilka problem jag har!

har en miljonm kläder men vet inte hur jag skaa sortera! Det är alla möjliga kläder,bodys, sparkbyxor, tröjor, strumpor pyjasmas osv. och sedan är det i olika storlekar! hur ska jag sortera?

Första tanken var en låda för varje storlek, men det är i många olika storlekar så jag måste ha flera storlekar i en låda och då blir det Fullt!

Har en stor och djup byrå med fem lådor. Tips någon?

Har hängt upp alla vinterkläder i en garderob eftersom de tar sån plats i en byrå, men resten????

• Svar på tråden sortera barnkläder i byrå???
  • Skrutt i mage

Mrs Jane Doe skrev 2007-10-10 19:41:56 följande:

Måste ni ha alla kläder i byrån? Varför inte bara ha de aktuella kläderna där och byta ut efter hand som de större storlekarna blir aktuella?
    jo jag tänkte det först, menhan växer ju så fort så då måste jag sortera ofta. han e bara 3 månader förresten :)
  • Skrutt i mage

tack! vilka bra förslag! ska lägga i storleksordning, alltså de största innerst, men det blir lite svårt ändå.men ska försöak få ordning på det, på något vis

• Skrutt i mage
    Tjomsan skrev 2007-10-10 20:08:04 följande:
    Eller de med knappar i en låda, dragkedjor i en annan och karborre i en tredje och snören i den fjärde. Alla utan något av ovanstående i en femte och allt som är smutsigt i tvättkorgen, hi hi
    hihi, finns gränser för min del.

och ja, jag har sorterat det som e för smått. Vill inte lägga undan allt som e för stort, han växer snart i det och det är långt till förrådet. mennu har jag iaf renast bort de "mindre fina" kläderna så att allt får plats!
Svar på tråden sortera barnkläder i byrå???